Miningli RX 6600 FurMark Sonucu Nasıl?

Katılım
26 Mayıs 2024
Mesajlar
26
Reaksiyon skoru
7
1.jpg
Ekran Görüntüsü (3).png

Seçenekler 2. resimde mevcut run seçeneğine bastım ve sonuç ortaya çıktı.
 
Şu anda sadece bir fanı yalpalıyor ve diğerine görez birazcık yavaş yeni kasa aldım ısınmasın diye 4 fanlı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

4 Bin TL'ye aldım
 
Şu anda sadece bir fanı yalpalıyor ve diğerine görez birazcık yavaş yeni kasa aldım ısınmasın diye 4 fanlı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

4 Bin TL'ye aldım
Kartın marka modeli nedir? Yalpalayan fana rağmen sıcaklıkları çok iyi. Bendeki Sapphire Pulse RX 6600 74 dereceyi görüyor Furmarkta.
 
normal.
 
Balkon camı açık serin yani kapalı yerde olsa artar bence ama yeni kasa aldım 4 fanlı bendeki 1 fanlı normal olması sevindirdi beni içim rahatladı oyunları daha deneyemedim. Bilgisayarı sıfırladım bugün bilgisayar için uğraştım zaman kalmadı .
 
XFX RX6600 8 gb dayıma götüreceğim onu yapacak onu düzeltecek.
Balkon camı açık serin yani kapalı yerde olsa artar bence ama yeni kasa aldım 4 fanlı bendeki 1 fanlı normal olması sevindirdi beni içim rahatladı oyunları daha deneyemedim. Bilgisayarı sıfırladım bugün bilgisayar için uğraştım zaman kalmadı .
Model olarak XFX'in yanında farklı bir şey daha yazar. Fiyat olarak da fan sıkıntısı dışında uyguna almışsın.
 
Model olarak XFX'in yanında farklı bir şey daha yazar. Fiyat olarak da fan sıkıntısı dışında uyguna almışsın.
Swift 210 yazıyor, adam 2 tane satıyordu ikisini gördüm bu içime sindi inceledim böyle çıktı iade alıyor ama gerek yok görmüyorum şimdilik.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Swft 210
 
Swift 210 yazıyor, adam 2 tane satıyordu ikisini gördüm bu içime sindi inceledim böyle çıktı iade alıyor ama gerek yok görmüyorum şimdilik.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Swft 210
İade alıyorsa sattığı diğer ekran kartıyla değiştirmek isteyebilirsin belki. Dayın ne iş yapıyor bilmiyorum tabi, ancak yine de tamirli bir fandansa direkt sıkıntısız fanlı olanı tercih ederdim sanırım.
 
İade alıyorsa sattığı diğer ekran kartıyla değiştirmek isteyebilirsin belki. Dayın ne iş yapıyor bilmiyorum tabi, ancak yine de tamirli bir fandansa direkt sıkıntısız fanlı olanı tercih ederdim sanırım.
Bugün toplam evden çıkmam ve eve gelmem 3 saat sürdü.
Bu yüzden bir daha gitmem oraya :D Adam çok iyi birisi üslubu mesajlar olsun reel olsun çok iyi birisiydi iyi birisini
Picture background


seçtim ve iyi bir ekran kartı aldım dayım eskiden tamir vs yapardı bilgisayarlara o yüzden ona vereceğim yeni kasa aldım 4 fanlı

Sistemi buna aktaracağım bendeki 1 fanlı bu 4 fanlı
Şimdi ne olmuş oldu 4 fan kasadan 1 fan işlemciden 2 fanda ekran kartından toplam 7 fan olacak ve serinleyecek.
 
Bugün toplam evden çıkmam ve eve gelmem 3 saat sürdü.
Bu yüzden bir daha gitmem oraya :D Adam çok iyi birisi üslubu mesajlar olsun reel olsun çok iyi birisiydi iyi birisini
Picture background


seçtim ve iyi bir ekran kartı aldım dayım eskiden tamir vs yapardı bilgisayarlara o yüzden ona vereceğim yeni kasa aldım 4 fanlı

Sistemi buna aktaracağım bendeki 1 fanlı bu 4 fanlı
Şimdi ne olmuş oldu 4 fan kasadan 1 fan işlemciden 2 fanda ekran kartından toplam 7 fan olacak ve serinleyecek.
İşlemci fanı işlemciyi, ekran kartı fanı ekran kartını soğutur. Kasa fanları ise kasanın içerisine önden soğuk alıp arkadan sıcak havayı atmaya yarar. Yani toplam fan sayısına takılmana çok gerek yok. Sistemi kasa olmadan masanın üstüne kurarak bile kullanabilirsin. Kasa kötü durmuyor, üzeceğini sanmıyorum. Sadece ekran kartının fan sıkıntısını hallet gerisi önemli değil. Yalpalayan fan tüm sistemde titreşime sebep olacaktır.
 
Geri
Top