Yardım monitör bozuk geldi ne yapmam lazım

Açarken videoya almadıysan, ürünün sana bozuk ya da kırık geldiğine dair elinde bir kanıt yoksa ürünü iade almayabilirler . Nereden bilecekler senin hatan ile ürünün kırılmadığını? Bazıları da yok servise gitmeden iade almalılarmış felan diyor 8 yaşında heralde. Firma bunları isteyince uğraştırmış olmuyor. Bunlar olması gereken süreçler. Sizin bir hakkınız olduğu halde bunu vermiyorsa o zaman uğraştırmış olur ve tekrar ediyorum açarken videoya çekmediyseniz firmanın iade almama ya da değişim yapmama hakkı var.
Beni yanlış anlamayın monitörü siz bozdunuz ya da kırdınız demiyorum sadece bunu kanıtlayamazsanız olacak olan ve olması gereken budur. Amazonun sahip olduğu sınırsız kaynaktan dolayı ürünleri servise yollamadan değişim yapması ya da müşteri haksız olsa bile sorumluluğu üstlenmesi insanlarda çok yanlış bir algı oluşturuyor . Yaptıklarını taktir etsem de bizim insanımız yine her zamanki gibi bunu suistimal etmeye meyilli.
kanka zaten bu saatten sonra her kargoyu video lu açacam zaten sağolsunlar geri dönüş yaptılar geri gönderin ürünü dediler
 
10dklık bir video bir çok sıkıntıdan kurtarır ürünü çalışıtırıncaya kadar. Hem satıcı için hem de alıcı için olması gereken bu. Ben 5 liralık ürün alsam bile videoyla açıyorum.
Aynı durumda olup da video çekmediği için iade edemeyenleri gördüm.
Kaldı ki arkadaşın dediği gibi servise gönderecekler. Serviste de muhtemelen kullanıcı hatası diyecekler o zaman satıcı size inanmazsa ürünün hasarlı geldiğine sıkıntı yaşama ihtimaliniz yüksek. Satıcı firmanın iyi niyetli olması lazım. Kanıtınız olmadan size inanması lazım. Yoksa monitörün kendi parasından çok masraf çıkabilir.
 
Amazondan alın monitörleri. Adamlar ölü pikseli bile kabul ediyor.
 
10dklık bir video bir çok sıkıntıdan kurtarır ürünü çalışıtırıncaya kadar. Hem satıcı için hem de alıcı için olması gereken bu. Ben 5 liralık ürün alsam bile videoyla açıyorum.
Aynı durumda olup da video çekmediği için iade edemeyenleri gördüm.
Kaldı ki arkadaşın dediği gibi servise gönderecekler. Serviste de muhtemelen kullanıcı hatası diyecekler o zaman satıcı size inanmazsa ürünün hasarlı geldiğine sıkıntı yaşama ihtimaliniz yüksek. Satıcı firmanın iyi niyetli olması lazım. Kanıtınız olmadan size inanması lazım. Yoksa monitörün kendi parasından çok masraf çıkabilir.
valla adam tatlı tatlı konuşuyordu telefonda inşaallah sıkıntı çıkartmazlar. ama bundan sonra kulağıma küpe her kargoyu video ya alacam
 
Bütün özellikleri aynı sadece pivot özelliği var yatay dikey pozisyonlarda oynayabiliyor yani
He tm daha iyi ozm ama ileride duvara monte etmeyi dusunebilirim belki
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,166,241
Mesajlar
10,512,612
Üyeler
185,242
Son üye
Serkan Taş
Geri
Top