Monitör dalgalanma sorunu

fxaa varsa o kanka
0daymış beninmki ama hiçbirşey değişmiyor. Yani iyi. Ama 16 alınca cidden fps fln düşüyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1699106064913.png

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

0daymış beninmki ama hiçbirşey değişmiyor. Yani iyi. Ama 16 alınca cidden fps fln düşüyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1699106064913.png
0 şuan kenar yumuştama.
 
dağa bakarak bi foto atsana sendede varmı aynı dalgalanma
 
arkadaşlar kenar yumuşatma zaten iyi pc lerde tavsiye edilir, pc iyi değilse maalesef öyle sorun yaşarsınız. bu pc nin gücüyle alakalı hata falan değil, kenar yumuşatma aktifse kenarlar yumuşak ve güzel gözükür değilse öyle çizgiler olur normal bu durum. mc için bulutları kapat blok yükleme sayısını düşür, çok uzaktaki blokları erken yüklemesin. sonra da kenar yumuşatmayı orta ayarlara çek fps çok düşmez.
 
arkadaşlar kenar yumuşatma zaten iyi pc lerde tavsiye edilir, pc iyi değilse maalesef öyle sorun yaşarsınız. bu pc nin gücüyle alakalı hata falan değil, kenar yumuşatma aktifse kenarlar yumuşak ve güzel gözükür değilse öyle çizgiler olur normal bu durum. mc için bulutları kapat blok yükleme sayısını düşür, çok uzaktaki blokları erken yüklemesin. sonra da kenar yumuşatmayı orta ayarlara çek fps çok düşmez.
kenar yumuşatmada çalışmıyoki
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

böyle
 

Ekler

  • 2023-11-05_11.07.13.png
    2023-11-05_11.07.13.png
    637.6 KB · Hit: 43
  • 2023-11-05_11.08.31.png
    2023-11-05_11.08.31.png
    804 KB · Hit: 54
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,869
Mesajlar
11,082,044
Üyeler
198,208
Son üye
PadreSoberano
Geri
Top