az önce bir tane monitör sipariş verdim, sipariş vermeden önce satıcıya sordum ama stok adedi 1 olduğundan acele edip sipariş verdim, şimdi de cevabını gördüm. "Merhaba ürün açıldığında iadesi veya değişim yapamıyoruz, Ürün 2 yıl LG TÜRKİYE garantili üründen kaynaklanan bir sorun sıkıntı olursa LG yetkili servis tarafından ürün değişimi veya ücret iadesi olur, Bilginiz olsun. Sağlıklı günler dilerim" şeklinde cevap gelmiş. e tamam de ben şimdi bu üründe ölü piksel olup olmadığını nasıl anlayacağım kutuyu açıp test yapmadan. açıp test yapsam ve ölü piksel çıksa iade edemeyecek miyim... servise göndersem ne olcak ki, onlar iade veya değişim yapmaz.
her ne olursa olsun benim 14 günlük cayma hakkımı kullanma hakkım yok mu arkadaşlar nolur yardım edin çok moralim bozuluyor şu an...
her ne olursa olsun benim 14 günlük cayma hakkımı kullanma hakkım yok mu arkadaşlar nolur yardım edin çok moralim bozuluyor şu an...