MONİTÖRÜ ÖLÜ PİXSELDEN SERVİSE GÖNDERDİM

Katılım
6 Temmuz 2022
Mesajlar
107
Reaksiyon skoru
32

MSI G272QPF E2 WQHD RAPID IPS 180HZ 1MS 27" FREESYNC PREMIUM FLAT PIVOT GAMING MONİTÖR ÜRÜN BU BEYLER ALALI 14 GÜN OLMADAN ÜRÜNDE 10 TANEDEN FAZLA ÖLÜ PİXSEL TESPİT ETTİM SİZCE DEĞİŞİM VERİRLER Mİ?​

 
Nereden aldınız ?
 
14 gün içinde iade almak zorundalar. Direkt iade talebi oluşturun. Ölü piksel konularına hiç girmeden iade edin.

Pttavm ile ne kadar uğraşırsınız bilemiyorum. Amazon yada Hepsiburada harici monitör almamanızı öneririm.
 
14 gün içinde iade almak zorundalar. Direkt iade talebi oluşturun. Ölü piksel konularına hiç girmeden iade edin.

Pttavm ile ne kadar uğraşırsınız bilemiyorum. Amazon yada Hepsiburada harici monitör almamanızı öneririm.
ölü pixsel konusuna girdim ve direk gönderdim şirket bir bahane bularak iademi red etti bende bugün servise gönderdim
 
Kardeş belli bir ölü piksele kadar normal karşılıyor. Ölü pikselden değil de ürünü beğenmediğini, ışık huzmelerinin belirgin ve göz yorucu olduğunu belirterek iade etmeyi deneseydin keşke.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ölü pixsel konusuna girdim ve direk gönderdim şirket bir bahane bularak iademi red etti bende bugün servise gönderdim

Geçmiş olsun o zaman kardeşim.
 
Tüm yazışmaları ve durumu kayıt altına alın.

Size Thh yolu gözükecek gibi duruyor.
 
Tüm yazışmaları ve durumu kayıt altına alın.

Size Thh yolu gözükecek gibi duruyor.

Kardeşim THH hiçbir şey yapamaz. Çünkü satıcı belli bir piksele kadar kayıpların iadesini yada değişimini yapmak zorunda değil. Arkadaş internet üzerinden yapmış olduğu alışverişini 15 gün içinde iade hakkını kullanabilir fakat arkadaş bu hakkını değil piksel kaybı şikayeti ile iade etmek istediğini bildirmiş. İnisiyatif tamamı ile satıcı kalmış durumda.
 
Kardeşim THH hiçbir şey yapamaz. Çünkü satıcı belli bir piksele kadar kayıpların iadesini yada değişimini yapmak zorunda değil. Arkadaş internet üzerinden yapmış olduğu alışverişini 15 gün içinde iade hakkını kullanabilir fakat arkadaş bu hakkını değil piksel kaybı şikayeti ile iade etmek istediğini bildirmiş. İnisiyatif tamamı ile satıcı kalmış durumda.
bencede cayma hakkını kullansa daha doğru olurdu inşallah çözüme kavuşur
 
Kardeşim THH hiçbir şey yapamaz. Çünkü satıcı belli bir piksele kadar kayıpların iadesini yada değişimini yapmak zorunda değil. Arkadaş internet üzerinden yapmış olduğu alışverişini 15 gün içinde iade hakkını kullanabilir fakat arkadaş bu hakkını değil piksel kaybı şikayeti ile iade etmek istediğini bildirmiş. İnisiyatif tamamı ile satıcı kalmış durumda.
Thh’nin birçok emsal kararı mevcut. 1 ölü piksel dahi olsa geri almak zorundalar.

Kaldı ki konuda 10 adetten fazla ölü pikselden bahsediliyor.

Ayıplı ürün aldığınız için sizden eksik para mı alıyorlar ???

Lütfen yanlış yönlendirmeyin.

Örneğin;

 
Thh’nin birçok emsal kararı mevcut. 1 ölü piksel dahi olsa geri almak zorundalar.

Kaldı ki konuda 10 adetten fazla ölü pikselden bahsediliyor.

Ayıplı ürün aldığınız için sizden eksik para mı alıyorlar ???

Lütfen yanlış yönlendirmeyin.

Örneğin;


Kardeş kimseyi yanlış yönlendirdiğimiz yok. Adamcağız zaten bahanenin ölü pikselden kaynaklı olduğunu söyleyip geri yollamış. Daha önce başıma geldiği için yazıyorum. THH gitmeme rağmen satıcı haklı bulundu.
 
Kardeş kimseyi yanlış yönlendirdiğimiz yok. Adamcağız zaten bahanenin ölü pikselden kaynaklı olduğunu söyleyip geri yollamış. Daha önce başıma geldiği için yazıyorum. THH gitmeme rağmen satıcı haklı bulundu.
Ölü pikselden dolayı satıcı haklı bulundu öyle mi ?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,153,807
Mesajlar
10,398,590
Üyeler
183,468
Son üye
Enginar06
Geri
Top