Monster almayı düşünüyorsanız kesinlikle okuyun.

turko63

80+
Katılım
14 Ağustos 2025
Mesajlar
4
Reaksiyon skoru
2
2.5 yıldır Monster Abra A7 V12.5.3 kullanıcısıyım ve maalesef, firmanın garanti sonrası "üst düzey müşteri memnuniyeti" vaatlerinin ne kadar boş olduğunu tecrübe ettim. Cihazımı hiçbir zaman zorlamadım; çoğunlukla ofis işleri için kullandım ve yalnızca ayda yılda bir defa, kısa süreliğine LoL oynamak için açtım. Ancak 6 ayı aşkın süredir garantisi bitmiş olan cihazımın ekranı, aniden görüntü vermemeye başladı. Harici monitörle sorunsuz çalıştığını görünce, sorunun dahili ekranda olduğunu anladım ve 17 Temmuz'da Monster servisine gönderdim.


Komedi ve Rezalet Zinciri


Cihazım servise ulaştıktan sonra tam 10-11 gün boyunca işlem sırası bekletildi. Bu süreçte defalarca arayıp durumun aciliyetini belirtmeme rağmen, her seferinde "kayıt oluşturuldu" denilip hiçbir işlem yapılmadı. 29 Temmuz'da nihayet cihazım işleme alındı ve bana anakart onarımı için 1250 TL'lik bir teklif sunuldu.


Teknisyenle görüştüğümde ise yaşadığım şoku kelimelerle anlatamam. Bana, "Anakarttaki görüntü sigortasında sorun var, tamir etmeye çalışacağız. Elimde kalırsa sorumluluk size ait, cihazı o şekilde geri göndeririz" gibi skandal bir açıklama yapıldı. Cihazımın harici ekranla çalışmasına rağmen bu durumun umursanmaması, "ya tamir ederiz ya da size geri göndeririz" gibi kaba bir yaklaşımla karşılanması gerçekten tam bir rezaletti.


Mecburen tamir onayı verdim ve cihazı 1250 TL ödeyerek geri aldım. Tamirin başarılı olduğu söylendi ama Perşembe günü kargoya verilmesi için yaptığım rica bile karşılık bulmadı. Sonuç olarak cihazım hafta sonuna takıldı ve Pazartesi günü elime ulaştı.


Sorun Devam Ediyor, İletişim Kesik


Cihazı videolu kayıtla açtığımda, karşılaştığım manzara tam bir hayal kırıklığıydı: ekrana hâlâ görüntü gelmiyordu. Hemen servisi aradım ve cihazı "sıra beklemeden" tekrar göndermemi söylediler. Aynı gün, 6 Ağustos'ta, cihazım tekrar servise ulaştı.


Ancak o günden beri tam bir bilgi karmaşası ve ilgisizlik silsilesi yaşıyorum. Cihazımın durumu hakkında bilgi almak için tam 9 defa müşteri temsilcisiyle görüştüm. Her seferinde "bugün aranacaksınız" ya da "yarın kesin dönülecek" denilmesine rağmen, ne arayan oldu ne soran. Hatta en yetkili birime aktardıklarını söylemelerine rağmen yine kimse geri dönüş yapmadı. Cihazımın video kaydını ve tüm detaylarını iletmeme rağmen, son 3 gündür "bilgi isteniyor" aşamasında bekletiliyor. Servis ne tamire alıyor ne de akıbeti hakkında net bir bilgi veriyor.


Sonuç: Monster'dan Uzak Durun!


Arkadaşlar, ben yandım, siz yanmayın! Monster'ın garanti sonrası müşteri hizmetleri, vaatlerinin aksine tam bir fiyasko. Yaşadığım bu tecrübe, markanın müşteri memnuniyetini ne kadar ciddiye almadığının net bir göstergesidir. Cihazınızın ömrünün sonuna doğru sizi ortada bırakacak bir marka arıyorsanız Monster "doğru adres" olabilir. Ama benim tavsiyem: Monster'dan uzak durun!
 
Şunuda belirtmek istiyorum ki servis yurtiçi kargo ile çalışıyor.

Size servise gönderirken cihaz taşıma esnasında bir problem yaşaması kırılması parçalanması halinde sorumluluk yine size ait
 
Kral senin yerinde olsam giderim şikayetvarda başlık açarım. Ben 2020 yılında bir monster laptop almıştum Tulpar T7 fakat ne serviste ne garantide hiçbir sorun yaşamamıştım firmanın politikası değişmiş olabilir tabi. Bu tarz durumları şikayetvardan açarsan daha fazla dikkate alır firma seni bence.
 
Yaşadıklarınız için geçmiş olsun hocam. Bunca zamandır monsterı hiç sevmemiştim etrafıma da tavsiye etmedim. İyi ki sevmemişim iyi ki tavsiye etmemişim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kral senin yerinde olsam giderim şikayetvarda başlık açarım. Ben 2020 yılında bir monster laptop almıştum Tulpar T7 fakat ne serviste ne garantide hiçbir sorun yaşamamıştım firmanın politikası değişmiş olabilir tabi. Bu tarz durumları şikayetvardan açarsan daha fazla dikkate alır firma seni bence.
Arkadaşın dediği gibi şikayetvarda başlık açmanız daha etkili olur. Birkaç ay önce kolay gelsin ile bir sıkıntı yaşadım kargo sürecinde yaklaşık 1.5 hafta kargom gelmedi başlık açtım anında kolay gelsin cevap verdi başlığın altına ve aradılar 1 saat sonra ertesi gün de kargo elime ulaştı.
 
Yaşadıklarınız için geçmiş olsun hocam. Bunca zamandır monsterı hiç sevmemiştim etrafıma da tavsiye etmedim. İyi ki sevmemişim iyi ki tavsiye etmemişim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Arkadaşın dediği gibi şikayetvarda başlık açmanız daha etkili olur. Birkaç ay önce kolay gelsin ile bir sıkıntı yaşadım kargo sürecinde yaklaşık 1.5 hafta kargom gelmedi başlık açtım anında kolay gelsin cevap verdi başlığın altına ve aradılar 1 saat sonra ertesi gün de kargo elime ulaştı.
Evet firmalar genellikle bu dilden anlıyorlar maalesef. Şikayetvarın globali bile açılmış ben inatçı uğraşmayı seven bi adamım bu tarz bir problem yaşasam oraya bile yazarım :D Bu arada kolay gelsinin kargosunu da 1.5 hafta bekletmezsiniz be kardeşim bu kargonun olayı zaten ertesi gün teslimat yapmak.
 
Ben de 2020 yılında monster tulpar laptop almıştım daha 5. ayında anakartı değişti garanti kapsamında ne kadar sorunlu bir laptop olduğu o zamandan belliydi ardından 2024 yılında bakıma götürdükten 2 ay sonra ekran kartı kısa devre yaptı ve servise sorduğumda anakart değişimi için 18 bin tl fiyat verdiler gerçekten ömür boyu bakım diye göz boyuyorlar ama parça yenilenmesi olmazsa ömrü max 4-5 sene bu laptopların en kötü ihtimal 2-3 k'ya yeni batarya parası kitliyorlar , Çin'in yan sanayisinde bile çöp olarak kullanılan parçalarla laptop yapıp yerli diye bize kakalıyorlar bir daha asla monster ne alırım ne de tavsiye ederim.
 
Evet firmalar genellikle bu dilden anlıyorlar maalesef. Şikayetvarın globali bile açılmış ben inatçı uğraşmayı seven bi adamım bu tarz bir problem yaşasam oraya bile yazarım :D Bu arada kolay gelsinin kargosunu da 1.5 hafta bekletmezsiniz be kardeşim bu kargonun olayı zaten ertesi gün teslimat yapmak.
İstanbuldan 1 günde gelen kargolarım Kocaeli'nden 1.5 hafta da geldi :D Ben de inatçı bir adamım ve uğraştım da
 
Kim ne derse desin bu kadar dikkatli kullanıma cihaz bu tür arızalar yapıyorsa size kusurlu ürün satılmış gibi duruyor. Ben 2 laptop 2 telefon 2 masaüstü eskittim hiçte servise gerek duymadım. Zaten x markanın y markasına göre servisi daha iyi diye bir cümlede duyamazsınız bazı servisler kötü diğerleri kötünün iyisi diye anlatılıyor.


parça yenilenmesi olmazsa ömrü max 4-5 sene bu laptopların en kötü ihtimal 2-3 k'ya yeni batarya parası
4 5 sene yine iyiymiş zaten 6 yıldan sonra benim Asus laptop her türlü çağa göre geri kalmıştı üstüne fanlar kendi kendine çalışmayı kesmişti. Tozdan vs. de değildi problem kısaca ömrünü dolduruyor.
 
Son düzenleme:
"üst düzey müşteri memnuniyeti" vaatlerinin ne kadar boş olduğunu tecrübe ettim.
Üst düzeymiş baya. 😁

Komedi ve Rezalet Zinciri

Cihazım servise ulaştıktan sonra tam 10-11 gün boyunca işlem sırası bekletildi. Bu süreçte defalarca arayıp durumun aciliyetini belirtmeme rağmen, her seferinde "kayıt oluşturuldu" denilip hiçbir işlem yapılmadı. 29 Temmuz'da nihayet cihazım işleme alındı ve bana anakart onarımı için 1250 TL'lik bir teklif sunuldu.


Teknisyenle görüştüğümde ise yaşadığım şoku kelimelerle anlatamam. Bana, "Anakarttaki görüntü sigortasında sorun var, tamir etmeye çalışacağız. Elimde kalırsa sorumluluk size ait, cihazı o şekilde geri göndeririz" gibi skandal bir açıklama yapıldı. Cihazımın harici ekranla çalışmasına rağmen bu durumun umursanmaması, "ya tamir ederiz ya da size geri göndeririz" gibi kaba bir yaklaşımla karşılanması gerçekten tam bir rezaletti.
Casper'da olsa komple anakart değişimi yapip onun faturasını alırlardı. 10K falan.
Hayır tamirat başarılı deyip sorun nasil devam etmiş onu anlamadım ben ? 😁
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

2.5 yıldır Monster Abra A7 V12.5.3 kullanıcısıyım ve maalesef,
En korktuğum şey tam garanti bitmiş 2.5 yıl sonra gelen arıza mı olur ? 🤮 Bir kaç görselde paylaşsaydınız bir de laptopla ilgili.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şunuda belirtmek istiyorum ki servis yurtiçi kargo ile çalışıyor.

Size servise gönderirken cihaz taşıma esnasında bir problem yaşaması kırılması parçalanması halinde sorumluluk yine size ait
Çoğu firmada böyledir muhtemelen.
 
Son düzenleme:
Kral senin yerinde olsam giderim şikayetvarda başlık açarım. Ben 2020 yılında bir monster laptop almıştum Tulpar T7 fakat ne serviste ne garantide hiçbir sorun yaşamamıştım firmanın politikası değişmiş olabilir tabi. Bu tarz durumları şikayetvardan açarsan daha fazla dikkate alır firma seni bence.
Hocam şikayetvar'a yazdım zaten artık orada herhangi bir dönüş sağlamıyorlar.Umurlarında değil anlayacağın.
 
Üst düzeymiş baya. 😁

Casper'da olsa komple anakart değişimi yapip onun faturasını alırlardı. 10K falan.
Hayır tamirat başarılı deyip sorun nasil devam etmiş onu anlamadım ben ? 😁
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


En korktuğum şey tam garanti bitmiş 2.5 yıl sonra gelen arıza mı olur ? 🤮 Bir kaç görselde paylaşsaydınız bir de laptopla ilgili.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Çoğu firmada böyledir muhtemelen.
Hocam ücretli bir şekilde tamir edilmesine rağmen sorun halen devam etme
Bakın kargoyu aldığım gibi geri göndermek durumunda kaldım.
Söylediğim gibi bu 2.5 yıllık süreçte bilgisayarı yoran herhangi bir işlemde bulunmadım.Öğretmenim fazla zamanım olmuyor bilgisayar ile uğraşmaya.
Kozmetik olarak hemen hemençizik bile yok bilgisayarda.
Böyle bir kullanımla cihazın en az 5 yıl dayanması gerekiyor.
 

Ekler

  • 1000053451.webp
    1000053451.webp
    960.9 KB · Hit: 14
  • Beğen
Reaksiyonlar: Senr
şikayet var + linkedin de paylaşım yapın özel muamele çekerler muhtemelen
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Senr
Geri
Top