Monster servis rezilliği

Win7Multi

80+
Katılım
8 Ocak 2023
Mesajlar
160
Reaksiyon skoru
29
Selamlar, bugün Monster servisinin nasıl bir servis olduğunu, laptoplarının ne kadar kötü olduğunu ve çözülemeyen sorunlarımı ele alacağım.
Bilgisayarı 31.01.2023 tarihinde aldım, aldığımda ölü piksel ve kasa yamukluğu vardı. Çok kafaya takmadım, sonradan hoparlörüm patladı. Sinir etmeye başlamıştı açıkçası.
Sonradan FPS düşüşleri ve donmalar başladı. Tabii PC köpek gibi ısınıyor. Control Center desen zaten kötü, Clevo kasa, derken anakart yandı. Şarj almamaya başladı. Sonra ilk defa servise götürdüm, anakartım ve sağ hoparlörüm değişti. Ancak arızalı anakart ve arızalı hoparlör taktılar. Hoparlör daha kötü, laptop zor açılıyor, bir sürü iş. Sonra Şikayetvar'dan yazdım, yine anakartım değişti ve hoparlörümün bakımı yapıldı (hoparlör bakımı ne alaka?) son taktıkları anakartta sürekli Windows içinde donmalar, kasmalar olmaya başladı. Bir daha götürdüm ve sürücü güncelleyip elime sokuşturdular cihazı. Neymiş Windows lisansı almam gerekiyormuş. Yani ben eski laptopumun ürün anahtarını giriyorum öyle kullanıyorum, bir sorun olmuyor ki! Windows lisansı ne alaka? Şimdi ise iki hoparlörüm de aynı anda patladı ve hoparlörlerimin sesi rezil çıkıyor.

Siz siz olun Monster almayın!

Beşyol mağazasına götürdüm ve mağazada teknik servis yerinde sadece 2 kişi çalışıyor. Tam bir rezillik.
 
Selamlar, bugün Monster servisinin nasıl bir servis olduğunu, laptoplarının ne kadar kötü olduğunu ve çözülemeyen sorunlarımı ele alacağım.
Bilgisayarı 31.01.2023 tarihinde aldım, aldığımda ölü piksel ve kasa yamukluğu vardı. Çok kafaya takmadım, sonradan hoparlörüm patladı. Sinir etmeye başlamıştı açıkçası.
Sonradan FPS düşüşleri ve donmalar başladı. Tabii PC köpek gibi ısınıyor. Control Center desen zaten kötü, Clevo kasa, derken anakart yandı. Şarj almamaya başladı. Sonra ilk defa servise götürdüm, anakartım ve sağ hoparlörüm değişti. Ancak arızalı anakart ve arızalı hoparlör taktılar. Hoparlör daha kötü, laptop zor açılıyor, bir sürü iş. Sonra Şikayetvar'dan yazdım, yine anakartım değişti ve hoparlörümün bakımı yapıldı (hoparlör bakımı ne alaka?) son taktıkları anakartta sürekli Windows içinde donmalar, kasmalar olmaya başladı. Bir daha götürdüm ve sürücü güncelleyip elime sokuşturdular cihazı. Neymiş Windows lisansı almam gerekiyormuş. Yani ben eski laptopumun ürün anahtarını giriyorum öyle kullanıyorum, bir sorun olmuyor ki! Windows lisansı ne alaka? Şimdi ise iki hoparlörüm de aynı anda patladı ve hoparlörlerimin sesi rezil çıkıyor.

Siz siz olun Monster almayın!

Beşyol mağazasına götürdüm ve mağazada teknik servis yerinde sadece 2 kişi çalışıyor. Tam bir rezillik.
dalga geçicektim erindim .d gidin servise yine verin eğer olmazsa şikayette bulunun ürün değişimi isteyin böyle durumlarda veriliyor diye biliyorum
 
Boşa demiyoruz monster pişmanlıktır diye
 
Bende sorunsuz laptopumu sadece macun değişsin ve bakımı yapılsın diye yollamıştım. Geri geldiğinde ekranı yamuk takılı bir şekilde geldi ne alaka? Geri gönder uğraş dur iki haftami yediler namıssızlar
 
Selamlar, bugün Monster servisinin nasıl bir servis olduğunu, laptoplarının ne kadar kötü olduğunu ve çözülemeyen sorunlarımı ele alacağım.
Bilgisayarı 31.01.2023 tarihinde aldım, aldığımda ölü piksel ve kasa yamukluğu vardı. Çok kafaya takmadım, sonradan hoparlörüm patladı. Sinir etmeye başlamıştı açıkçası.
Sonradan FPS düşüşleri ve donmalar başladı. Tabii PC köpek gibi ısınıyor. Control Center desen zaten kötü, Clevo kasa, derken anakart yandı. Şarj almamaya başladı. Sonra ilk defa servise götürdüm, anakartım ve sağ hoparlörüm değişti. Ancak arızalı anakart ve arızalı hoparlör taktılar. Hoparlör daha kötü, laptop zor açılıyor, bir sürü iş. Sonra Şikayetvar'dan yazdım, yine anakartım değişti ve hoparlörümün bakımı yapıldı (hoparlör bakımı ne alaka?) son taktıkları anakartta sürekli Windows içinde donmalar, kasmalar olmaya başladı. Bir daha götürdüm ve sürücü güncelleyip elime sokuşturdular cihazı. Neymiş Windows lisansı almam gerekiyormuş. Yani ben eski laptopumun ürün anahtarını giriyorum öyle kullanıyorum, bir sorun olmuyor ki! Windows lisansı ne alaka? Şimdi ise iki hoparlörüm de aynı anda patladı ve hoparlörlerimin sesi rezil çıkıyor.

Siz siz olun Monster almayın!

Beşyol mağazasına götürdüm ve mağazada teknik servis yerinde sadece 2 kişi çalışıyor. Tam bir rezillik.
buna benzer sorun yaşayan birini tanıyorum windows güncelleme almadığı için oluyormuş. ptt de satılan oem aldı güncellemeleri yaptı düzelmişti. sizin güncellemeler yapılıyorsa servise bağırmakta haklısınız
 
Ucuz etin yahnisi yavan olur. Bu kadar basit.

2021'de İ5 11400H - RTX 3050Tİ laptop alırken Monster parasının üstüne 1000TL (o zamanın parasıyla 1.5GR altın parası) kadar fark verip 11400H 3050Tİ Asus Tuf aldım. 2 sene tık demedi. Onu satıp 4060'lı Tuf aldım 1.5 sene oldu yine tık yok çok şükür.

Tabii ki bütçe meselesi ancak bazıları aynı çip değil mi niye fark vereyim deyip saçma sapan cihazlar alıyorlar, sonra sizin yaşadıklarınıza benzer şeyler yaşayıp ağlanıyorlar. Gerekirse 3050Tİ değil 3050, 4060 degil 4050 alırım yine de Monster, Excalibur, HP Victus üçlüsü düşman başına
 
Selamlar, bugün Monster servisinin nasıl bir servis olduğunu, laptoplarının ne kadar kötü olduğunu ve çözülemeyen sorunlarımı ele alacağım.
Bilgisayarı 31.01.2023 tarihinde aldım, aldığımda ölü piksel ve kasa yamukluğu vardı. Çok kafaya takmadım, sonradan hoparlörüm patladı. Sinir etmeye başlamıştı açıkçası.
Sonradan FPS düşüşleri ve donmalar başladı. Tabii PC köpek gibi ısınıyor. Control Center desen zaten kötü, Clevo kasa, derken anakart yandı. Şarj almamaya başladı. Sonra ilk defa servise götürdüm, anakartım ve sağ hoparlörüm değişti. Ancak arızalı anakart ve arızalı hoparlör taktılar. Hoparlör daha kötü, laptop zor açılıyor, bir sürü iş. Sonra Şikayetvar'dan yazdım, yine anakartım değişti ve hoparlörümün bakımı yapıldı (hoparlör bakımı ne alaka?) son taktıkları anakartta sürekli Windows içinde donmalar, kasmalar olmaya başladı. Bir daha götürdüm ve sürücü güncelleyip elime sokuşturdular cihazı. Neymiş Windows lisansı almam gerekiyormuş. Yani ben eski laptopumun ürün anahtarını giriyorum öyle kullanıyorum, bir sorun olmuyor ki! Windows lisansı ne alaka? Şimdi ise iki hoparlörüm de aynı anda patladı ve hoparlörlerimin sesi rezil çıkıyor.

Siz siz olun Monster almayın!

Beşyol mağazasına götürdüm ve mağazada teknik servis yerinde sadece 2 kişi çalışıyor. Tam bir rezillik.
böyle durumlarda biraz uğraşmak gerek vatandan aldığım pc iki kez servise gitti 1. serviste olduğu giri geri gönderdiler sorun yok diye. genel merkezi aradım ağızlarına sctım. bayi arayıp pc yi getirmemi istediler ekran kartı sıfır değişti işlemci de değişti diğer parçaları bekliyorum. merkezle konuşun onlar gerekli olanı yapacaklardır
 
monster çöp diyoruz az dinleyin bizi be abicim konudaki çoğu kişi hala monsterı savunuyor .d
 
Geri
Top