Klasik Monster hocam. 5 Yıllık cihazımı 6 aylık periyotlarla servise bakıma götürürdüm. Bu sene içerisinde yaklaşık 2 ay önce bilgisayar kapandı tekrar açılmadı. Servise götürdüm. Ekran kartı bozulmuş anakart değişmesi lazımmış 7200TL ücret ödememi istediler. 2012 yılında aldığım şu anda 10 yıllık Casper Nirvana bilgisayarım bile ilk günkü gibi çalışıyorken Monster ın 5. senesinde bozulması benim hatam değil ayıplı maldır. THH'ye başvurdum sonuç bekliyorum. Bu arada THH'ye başvurmadan önce defalarca Monster ile iletişime geçtim. Müşteri hizmetleri servisin insiyatif alarak cüzi miktarda indirim yapabileceğini bundan fazlasının olamayacağını söylemişti. Farklı zamanlarda birden fazla mail yolladım sorunumu belirttim benden kaynaklanmadığını vs. Servise gönderin inceleyelim falan dediler. Göndersem zaman kaybı. Gene ücret isteyecekler ve ücretsiz yapmayacaklar. Zaten cihazımda bir sorun olduğu belliydi. Garantisi doldu, dolduktan sonraki sene içerisinde sorunlar baş göstermeye başladı. Menteşe yuvasına denk gelen alt kasadaki vida yuvası kırıldı(kendi kendine vidayı sökerken parçalandı), bu sene içerisinde de diğer menteşe yuvasına denk gelen alt kasadaki vida yuvası kırıldı. Yani Monster daki cihazların %95 i ne yazık ki o kadar dandik ki. Bir daha bulaşmayı ben düşünmüyorum. Forumda da Monster almak isteyenlere kesinlikle önermiyorum. İmkanınız var ise bilgisayarınızı satın başka markalara yönelin 2.el ya da sıfır.
Ek olarak, cihazımı 2017 de 4299TL ye almıştım. Modeli Monster Abra A5 V12.1.1