Msi P240 görüş bildirme/tartışma

Odias

80+
Katılım
8 Mart 2023
Mesajlar
330
Reaksiyon skoru
92
Arkadaşlar başlıkta da yazdığı gibi P240 almayı düşünüyorum. Deneyimlerinizi, görüşlerinizi, tavsiyelerinizi, duyduklarınızı ve çevrenizde kullananlar varsa onların deneyimlerinden bahsederseniz çok mutlu olurum şimdiden yazan arkadaşlara teşekkür ederim. (Yurt dışından getirtmeyi düşünüyorum tanıdık aracılığı ile)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,200
Mesajlar
11,085,238
Üyeler
198,264
Son üye
Komutakontrol
   
Geri
Top