Onurkotlutok05
80+ Gold
- Katılım
- 30 Ocak 2021
- Mesajlar
- 5,437
- Reaksiyon skoru
- 7,692
bi kankam var ama görüşemiyorum nasıl arkadaş edinebilirim
Naber veya merhaba ile başlayabiliriz mesela.bi kankam var ama görüşemiyorum nasıl arkadaş edinebilirim
İyidir senden?naber?
eh işteİyidir senden?
İyidir senden?
bak gördün mü şimdiden bir dost buldun. Ay ben çöpçatan falan mı oldum şimdi XDnaber?
galibabak gördün mü şimdiden bir dost buldun. Ay ben çöpçatan falan mı oldum şimdi XD
Kolay işmişbak gördün mü şimdiden bir dost buldun. Ay ben çöpçatan falan mı oldum şimdi XD
Naberbi kankam var ama görüşemiyorum nasıl arkadaş edinebilirim
1 kez olurNaber