Nays kullanabilir miyim?

Arkadaşlar bir monitör alacağım N11 de kampanya varmış Nays da %10 max 150 TL hediye para kazanıyormuşum. Ben Nays kullanınca gelen hediye para hesabıma yatınca bu monitörün parasını ödeyebilir miyim. Yani 4700 lira tuttu 4550 TL cebimden çıkacak olan para olur mu.
 

Ekler

  • Screenshot_2024-02-25-23-10-56-674_com.dmall.mfandroid.jpg
    Screenshot_2024-02-25-23-10-56-674_com.dmall.mfandroid.jpg
    575.5 KB · Hit: 22
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,773
Mesajlar
11,080,999
Üyeler
198,190
Son üye
Çağatay Ç.
Geri
Top