Kötü hizmet alma ihtimali olmasına rağmen "iyi firma, sorun yaşamazsınız" demek hatalı yönlendirme olur.
Öncelikle kendisi mesajlarında böyle bir şey dememiş.
Senin de yukarıda farklı farklı maddeler ile belirttiğin gibi.
Hizmet kalitesinde değişen bir çok etken olabiliyor.
Buna hat değerleri, Routing, sağlayıcının CGNAT'ı gibi birçok şey dahil.
Niye bu gereksiz fanatikliğiniz, anlam veremiyorum şu an
En basit cevabı vereyim, alternatif yok.
Başka ülkelerde çoğu zaman "Altyapı Sağlayıcı" oluyor. O firma sadece altyapıyı sağlıyor, başka firma olan servis sağlayıcı portunu kiralıyor sonra müşteriye hizmeti veriyor.
İnsanlar TT - Superonline gibi firmalara 150-200TL para vermekten sıkılıyor. Ben 7 senedir TT kullanıyorum. Verdikleri hizmetlerden gayet memnunum gerek müşteri desteği gerek arıza kayıtlarına olan dönüşler. Ki arıza kaydı açmama gerek kalmıyor çünkü çok sorun yaşamıyorum. Ama TurkNet geçeceğim günü iple kovalıyorum çünkü senelerdir internete minimum 130TL para vermekten bıktık ailecek. Aylardır 210-220TL fatura ödüyoruz İnternet için. Mevcut müşterilere eskisi gibi değer verilmiyor, ben de sağlayıcı değiştirmek istiyorum. 112TL'ye 100Mbps internet + Statik IP kullanmaktansa neden Telekom'a aylık 220TL İnternet + Statik IP için para vereyim?
TurkNet dışında benim iyi hizmet alabileceğim tek bir alternatif kalıyor o da COMNET. Ancak İzmir'de oturduğumdan çok da iyi ping değerleri alamayacağım için en iyisi TurkNet oluyor.
Kısacası konu hizmet kalitesi vb. durumlar değil. Konu bütçe.
Umarım anlamışsınızdır.
Bu fanatiklik değil. Çaresizlik.