Neler Yeni

Yardım Netspeed Sizce Nasıldır ?

TheShazZ

80+ Bronze
Katılım
12 Ağustos 2021
Mesajlar
910
Dahası  
Reaksiyon skoru
455
İsim
Eren Pestil

yakup1349

80+
Katılım
6 Şubat 2023
Mesajlar
5
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Yakup Tutumlu
3 yıldır kullanmaktayım. Bir kez ping sorunu yaşadım onu da 1 hafta içerisinde çözdüler zaten. Onun dışında müşteri hizmetlerine hemen ulaşabiliyorsun. Bir diğer şeyden bahsetmek istiyorum. Ben netspeed ilk kullandığımda 75mbs paket almıştım. altyapı 79'a kadar destekliyordu.
ilk 5-6 ay hiçbir sorun yoktu. Sonrasında hızımın yavaş yavaş düştüğünü fark ettim hızım 60'a kadar düşmüştü ben bunu sorun etmedim tabi
sonrasında hızım 50'ye düştü müşteri hizmetlerini aradım modeme gelen kabloda sorun olabileceğini söyledi o aralar sürekli kopmalar yaşıyordum bundan dolayı hızım 50'ye sabitlendi ben o şekilde uzun süre kullanmaya devam ettim 4-5 ay sonra hızım 35 bir kaç ay sonra hızım 16' ya kadar düştü kabloyu değiştirdim hızım tekrardan 50'ye çıktı daha sonrasında müşteri hizmetlerini aradığımda hızımdaki sabitlemeyi kaldırılmasını tekrardan 75'e sabitlenmesini istediğimde yapamadılar. Bulunduğum bölgede internete olan talep arttığı için ve alt yapının vdsl oldugu için tekrardan aynı hızı veremediler. Türktelekomun altyapı güçlendirmesi gerektiği söylediler. Dilekçe yazmamı istediler. yani bu konuda bir şey yapamadılar altyapılar onlara ait olmadığı için 1.5 yıldır 75 lik paketi 50 olarak kullanıyorum bu sorunu saymazsak memnunum
 

Hasdur Bakiye

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2023
Mesajlar
1,627
Dahası  
Reaksiyon skoru
612
İsim
Hasdur Bakiye
3 yıldır kullanmaktayım. Bir kez ping sorunu yaşadım onu da 1 hafta içerisinde çözdüler zaten. Onun dışında müşteri hizmetlerine hemen ulaşabiliyorsun. Bir diğer şeyden bahsetmek istiyorum. Ben netspeed ilk kullandığımda 75mbs paket almıştım. altyapı 79'a kadar destekliyordu.
ilk 5-6 ay hiçbir sorun yoktu. Sonrasında hızımın yavaş yavaş düştüğünü fark ettim hızım 60'a kadar düşmüştü ben bunu sorun etmedim tabi
sonrasında hızım 50'ye düştü müşteri hizmetlerini aradım modeme gelen kabloda sorun olabileceğini söyledi o aralar sürekli kopmalar yaşıyordum bundan dolayı hızım 50'ye sabitlendi ben o şekilde uzun süre kullanmaya devam ettim 4-5 ay sonra hızım 35 bir kaç ay sonra hızım 16' ya kadar düştü kabloyu değiştirdim hızım tekrardan 50'ye çıktı daha sonrasında müşteri hizmetlerini aradığımda hızımdaki sabitlemeyi kaldırılmasını tekrardan 75'e sabitlenmesini istediğimde yapamadılar. Bulunduğum bölgede internete olan talep arttığı için ve alt yapının vdsl oldugu için tekrardan aynı hızı veremediler. Türktelekomun altyapı güçlendirmesi gerektiği söylediler. Dilekçe yazmamı istediler. yani bu konuda bir şey yapamadılar altyapılar onlara ait olmadığı için 1.5 yıldır 75 lik paketi 50 olarak kullanıyorum bu sorunu saymazsak memnunum
Birazda Türktelekom Altyapısının Sorunu Bence
 
Top Bottom