- Katılım
- 18 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 1,632
- Reaksiyon skoru
- 852
Sonda söyleyeceğimi en başta söyleyim:
Herhangi bir ek ücret ödemeden siparişim sorunsuz ulaştı.
Merhabalar,
Genel olarak forumda bu konu hakkında açıklayıcı bir konu yok ve bilgi kirliliği var. Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, benim gönderim DHL ile geldi ve DHL ile yaşadığım süreci içeriyor bu konu. Farklı kargo şirketlerinde farklı sonuçlarla karşılaşılabilir, bilgim yok.
14 Nisan 2023 tarihinde NewEgg üzerinden MSI MPG B650 Edge anakart siparişi verdim. Bundan sonraki süreçte olanları bu konu altında yazacağım.
17 Nisan Pazartesi günü ürünüm İstanbul’a geldi.
Ürün İstanbul’a / Gümrüğe ulaşınca size DHL tarafından aşağıdaki gibi bir bilgilendirme mesajı gelecek.
17 Nisan günü gelen bu SMSden sonra, verdikleri numara olan 444 00 40 numarasını arayıp, yurt dışı gümrük departmanına bağlanıyorsunuz (1i tuşlayarak) Aradığınızda gönderinin gümrük çekim işlemlerini başlatmak için DHL’nin beraber çalıştığı DGF Gümrük Müşavirliğine sizi yönlendiriyor olacaklar ve sizden bir mail adresi isteyecekler.
Ertesi gün 18 Nisan Salı günü, ilettiğim mail adresine Gümrük Çekim işlemleri için benden istenilen belgeleri göndermem için bir mail gönderildi.
Gerekli tüm evrakları gönderdikten bir kaç gün sonra size ve gönderiniz ile ilgilenmek üzere bir DHL müşteri temsilcisi atanıyor, süreç hakkında bilgi almak için ona mail atabiliyorsunuz ya da eksik/gerekli bir belge olduğunda sizden istiyor
Ve yaklaşık bir haftalık bekleyişin ardından 25 Nisan Salı günü ürünüm gümrükten geçti, aynı gün yurtiçi kargoya verildi ve şu anda bana ulaştı.
Herhangi bir ek ücret ödemeden siparişim sorunsuz ulaştı.
Merhabalar,
Genel olarak forumda bu konu hakkında açıklayıcı bir konu yok ve bilgi kirliliği var. Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, benim gönderim DHL ile geldi ve DHL ile yaşadığım süreci içeriyor bu konu. Farklı kargo şirketlerinde farklı sonuçlarla karşılaşılabilir, bilgim yok.
14 Nisan 2023 tarihinde NewEgg üzerinden MSI MPG B650 Edge anakart siparişi verdim. Bundan sonraki süreçte olanları bu konu altında yazacağım.
17 Nisan Pazartesi günü ürünüm İstanbul’a geldi.
Ürün İstanbul’a / Gümrüğe ulaşınca size DHL tarafından aşağıdaki gibi bir bilgilendirme mesajı gelecek.
17 Nisan günü gelen bu SMSden sonra, verdikleri numara olan 444 00 40 numarasını arayıp, yurt dışı gümrük departmanına bağlanıyorsunuz (1i tuşlayarak) Aradığınızda gönderinin gümrük çekim işlemlerini başlatmak için DHL’nin beraber çalıştığı DGF Gümrük Müşavirliğine sizi yönlendiriyor olacaklar ve sizden bir mail adresi isteyecekler.
Ertesi gün 18 Nisan Salı günü, ilettiğim mail adresine Gümrük Çekim işlemleri için benden istenilen belgeleri göndermem için bir mail gönderildi.
Gerekli tüm evrakları gönderdikten bir kaç gün sonra size ve gönderiniz ile ilgilenmek üzere bir DHL müşteri temsilcisi atanıyor, süreç hakkında bilgi almak için ona mail atabiliyorsunuz ya da eksik/gerekli bir belge olduğunda sizden istiyor
Ve yaklaşık bir haftalık bekleyişin ardından 25 Nisan Salı günü ürünüm gümrükten geçti, aynı gün yurtiçi kargoya verildi ve şu anda bana ulaştı.