Kardeşime 700 TL küsur bir mouse aldık. ‘TR malı’ adı altında Blizzard reklamı yaparak satıyorlar. Öylesine kullansın diye almıştık. Scroll tuşu bozulunca ‘Bir garantiye vereyim, bakalım ne yapacaklar; test edelim’ dedik. Sonuç ne oldu?
North Türkiye adı altında ‘Blizzard’ diye bir satıcı var. Hepsiburada, N11 gibi her yerde satış yapıyor. Instagram isimleri de @northturkiye. N11 üzerinden 26/03/2025 tarihinde mouse sipariş verip aldık.
Scroll kaydırma tuşu bozuldu; garanti için adamlara ulaşamıyoruz. Türk malı ürün işte. ‘İlla beni tüketici hakem heyetine şikayet et, yoksa ben anlamam’ anlayışıyla hareket ediyor.
N11 destek ekibi cevaben şunu söyledi: ‘Soru sor’ kısmından yazın, size dönüş sağlanır.’ Diyorum ki, 1 hafta oldu; dönüş yapmıyorlar. Cevap şu: ‘Tekrar sorun.’
N11.com ve Türk malı serüveni benim için bitmiştir. Sadece güven değil, Kalite bile yok ülkede.
Tüketici Hakem Heyeti’ne şikayet edeceksin; 6 ayda cevap verecekler. Oturup çay içecekler, kek yiyecekler; ondan sonra beyefendiler karar verecek. 58. toplantıda cevap gelir artık.
North Türkiye adı altında ‘Blizzard’ diye bir satıcı var. Hepsiburada, N11 gibi her yerde satış yapıyor. Instagram isimleri de @northturkiye. N11 üzerinden 26/03/2025 tarihinde mouse sipariş verip aldık.
Scroll kaydırma tuşu bozuldu; garanti için adamlara ulaşamıyoruz. Türk malı ürün işte. ‘İlla beni tüketici hakem heyetine şikayet et, yoksa ben anlamam’ anlayışıyla hareket ediyor.
N11 destek ekibi cevaben şunu söyledi: ‘Soru sor’ kısmından yazın, size dönüş sağlanır.’ Diyorum ki, 1 hafta oldu; dönüş yapmıyorlar. Cevap şu: ‘Tekrar sorun.’
N11.com ve Türk malı serüveni benim için bitmiştir. Sadece güven değil, Kalite bile yok ülkede.
Tüketici Hakem Heyeti’ne şikayet edeceksin; 6 ayda cevap verecekler. Oturup çay içecekler, kek yiyecekler; ondan sonra beyefendiler karar verecek. 58. toplantıda cevap gelir artık.