OVERLOCK SONRASI MAVİ EKRAN

Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
147
Reaksiyon skoru
20
Öncelikle anakartım P5G41T-M LX3 PLUS XEON E5450 işlemciye sahibim arkadaşlar ben bunu voltajsız bir şekilde overlock yapınca böyle birden mavi ekran veriyor nedenini anlamıyorum psu 300 watt arkadaşlar sizce nedeni nedir söylerseniz sevinirim voltajsız 3.38ghz
 
OC yaparken RAM hızlarını da kontrol et. RAM hızları da yükseliyor ise ya hızını düşür yada RAM'lere voltaj vermelisin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,515
Mesajlar
11,078,006
Üyeler
198,146
Son üye
lil_poine
Geri
Top