Yardım Oyun Oynarken Siyah Ekran Sorunu

efdall.ll

80+
Katılım
28 Mart 2025
Mesajlar
14
Reaksiyon skoru
3
msi katana 15 b12vgk-087xtr cihazım var . Fan bakımı, termal macun değişimi için yolladığım cihaz bana geri geldiğinde cihazda oyun oynarken rastgele bir zamanda siyah ekran verip cihaz kendine reset atıp tekrar açılması sorunu. Bakım yapılırken ekran kartına zarar vermiş olabilirler mi? Aşağıdaki sorunlar bir kez oldu başka olmadı sorunun videosunu atamıyorum yardımcı olur musunuz
 

Ekler

  • IMG_20250704_232526.webp
    IMG_20250704_232526.webp
    487.9 KB · Hit: 28
  • IMG_20250703_190701.webp
    IMG_20250703_190701.webp
    971.1 KB · Hit: 28
büyük ihtimalle gpu da bir sıkıntı var macun sürmeyi unutmuş olabilirler ayriyeten de kardom gpu/cpu kolay kolay bozulmaz üstünde tepinmen lazım. macun yok sıcaklıktan dolayı yapıyordur bazen unutuyorlar kardom raadda kal
 
kardom sonuç ne ayriyeten de cidden öyle olmaz kolay kolay
Ortak tekrardan teknik servise gönderdim. Gerekli maillerimi ve görüşmelerimi sağladım. Güvenimi sarstıklarından falan bahsettim , cihaz şuan 5 gündür orda hala bir uğraştıklarını ve derin incelemeye aldıklarını bildirdiler. Hiç çözemezsek elimizde parçalar var sıze sıfır anakart takarız cihaz sıfır gibi olur dediler. Bakıcaz , artık ekran kırık mı gelir rami ortadan ikiye kesip 8×8 mi yaparlar bilmiyorum. Bakım yapılırken ortak biosu da güncellemişler. Belki biostan da kaynaklıdır her şeyi denedim ben kendim çözemedim.
 
Ortak tekrardan teknik servise gönderdim. Gerekli maillerimi ve görüşmelerimi sağladım. Güvenimi sarstıklarından falan bahsettim , cihaz şuan 5 gündür orda hala bir uğraştıklarını ve derin incelemeye aldıklarını bildirdiler. Hiç çözemezsek elimizde parçalar var sıze sıfır anakart takarız cihaz sıfır gibi olur dediler. Bakıcaz , artık ekran kırık mı gelir rami ortadan ikiye kesip 8×8 mi yaparlar bilmiyorum. Bakım yapılırken ortak biosu da güncellemişler. Belki biostan da kaynaklıdır her şeyi denedim ben kendim çözemedim.
sonuç ne oldu kardom?
 
sonuç ne oldu kardom?
Ortak sorun çözülmedi. 3 haftadır cihazım ellerinde derin test yapmışlar güya. Cihaz freedoes olup bir kereliğine mahsus işletim sistemi kurulmuş, işletim sistemi arızalı olduğu için format attık demişler. Valla cidden dalga geçiyor ben zaten format atmıştım üstüne başka bir bilgisayarcı ile görüştüm kesinlikle yazılımsal değil donanımsal bir arıza var dediler. Hatta ve hatta ekran kartının hasarlı olduğunu , temizlik sırasında cihazıma hasar verdiklerini söylediler. Adamlarla telefonda konuşuyorum beni bir kere mağdur ettiniz tekrar mağdur edicek misiniz diyorum cevap dahi vermiyor. Sorunum çözüldümü dedim çözdük biz dediler. Çözülmediyse tekrar bizlere gönderin dediler. Oyuncak mı bu kardeşim size gônderip gönderip cihazımı bozdurtucam dedim. Tüketici hakem heyetine şikayetimde bulunup dava açıcam artık. Donanımsal olarak ram mi bozuk ekran karti işlemci mi adam akıllı bizde bilmiyoruz ičini ben kendim açmadım sonra garantı kapsamindan cikar diye. Uzun lafın kısası cihazim çöp oldu.
 
Ortak sorun çözülmedi. 3 haftadır cihazım ellerinde derin test yapmışlar güya. Cihaz freedoes olup bir kereliğine mahsus işletim sistemi kurulmuş, işletim sistemi arızalı olduğu için format attık demişler. Valla cidden dalga geçiyor ben zaten format atmıştım üstüne başka bir bilgisayarcı ile görüştüm kesinlikle yazılımsal değil donanımsal bir arıza var dediler. Hatta ve hatta ekran kartının hasarlı olduğunu , temizlik sırasında cihazıma hasar verdiklerini söylediler. Adamlarla telefonda konuşuyorum beni bir kere mağdur ettiniz tekrar mağdur edicek misiniz diyorum cevap dahi vermiyor. Sorunum çözüldümü dedim çözdük biz dediler. Çözülmediyse tekrar bizlere gönderin dediler. Oyuncak mı bu kardeşim size gônderip gönderip cihazımı bozdurtucam dedim. Tüketici hakem heyetine şikayetimde bulunup dava açıcam artık. Donanımsal olarak ram mi bozuk ekran karti işlemci mi adam akıllı bizde bilmiyoruz ičini ben kendim açmadım sonra garantı kapsamindan cikar diye. Uzun lafın kısası cihazim çöp oldu.
kardo tüketici hakem heyetine git durumu anlat ve cihazımın enflasyon+faiz ile hesaplanmış şekilde ücretini geri talep ediyorum de. %99 senin lehine karar çıkar
 
Çok uzun sürer mi peki. Sonuçlanması ne zaman sürer.
en geç 6 ay ama genellikle 3 hafta içinde cevap geliyor kardom. Ve uğraş bence ucuz bir şey olsa amenna kardo fakat pahalı bişi bu para veriyorsun sonuçta.
 
en geç 6 ay ama genellikle 3 hafta içinde cevap geliyor kardom. Ve uğraş bence ucuz bir şey olsa amenna kardo fakat pahalı bişi bu para veriyorsun sonuçta.
Aldığım yerden cihaz 109 bin tl küsür olmuş msi globale yazdım tüm sorunlarımı bakalım nasıl bir geri dönüş sağlıyacaklar sıfır cihaz göndermelerini istedim
Daha da ulaşabileceğim sorunlarımı anlatabileceğim msi a dair bir destek hattı var mı bir tane buldum sadece bana yardımcı olabilirsin kardom
 
Aldığım yerden cihaz 109 bin tl küsür olmuş msi globale yazdım tüm sorunlarımı bakalım nasıl bir geri dönüş sağlıyacaklar sıfır cihaz göndermelerini istedim
Daha da ulaşabileceğim sorunlarımı anlatabileceğim msi a dair bir destek hattı var mı bir tane buldum sadece bana yardımcı olabilirsin kardom
kardom bunu biliyorum fakat bilerek yazmadım gümrüğe takılıyor dünya para ödersin aldığına pişman olursun sıfır ürünü ama chatgpt ye yazınca çıkar.
 
msi katana 15 b12vgk-087xtr cihazım var . Fan bakımı, termal macun değişimi için yolladığım cihaz bana geri geldiğinde cihazda oyun oynarken rastgele bir zamanda siyah ekran verip cihaz kendine reset atıp tekrar açılması sorunu. Bakım yapılırken ekran kartına zarar vermiş olabilirler mi? Aşağıdaki sorunlar bir kez oldu başka olmadı sorunun videosunu atamıyorum yardımcı olur musunuz
Tekrar gönder reis
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

Forum istatistikleri

Konular
1,171,033
Mesajlar
10,555,291
Üyeler
186,003
Son üye
anot
Geri
Top