oyundan atma yardim lutfen

forza 4 veya gta 5 den atiyor sebebi ne ola bilir yardim lutfen
Dostum öncelikle steame gelip kütüphaneden forza 5'i buluyorsun. Sonra sağ tıklayıp özellikler deyip veya ayarlar simgesine tıklayıp depolama konumuna geliyorsun ondan sonra dosyalarını doğrula diyorsun ve Gta 4'ün açılmış oluyor
 
Geri
Top