oyundan atma yardim lutfen

forza 4 veya gta 5 den atiyor sebebi ne ola bilir yardim lutfen
Dostum öncelikle steame gelip kütüphaneden forza 5'i buluyorsun. Sonra sağ tıklayıp özellikler deyip veya ayarlar simgesine tıklayıp depolama konumuna geliyorsun ondan sonra dosyalarını doğrula diyorsun ve Gta 4'ün açılmış oluyor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,985
Mesajlar
11,072,279
Üyeler
198,022
Son üye
Talhaglpk
Geri
Top