Neler Yeni

Oyunlarda Yatay Hareket Halinde Işık Kırılmaları ve Nesnelerin Titremesi

Katılım
21 Temmuz 2024
Mesajlar
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Ali Ekrem KARAALANLI
Sistem:
Anakart : MSI Z790 Gaming Plus Wifi
İşlemci : İntel 13400f i5
Ekran Kartı: Zotac Nvidia RTX 4070 TI
Güç Kaynağı : MSI MPG A750GF White 750W 80 Plus Gold
SSD :Team MP33 Pro TM8FPD512G0C101 512GB 2400/2100MB/s NVMe PCIe M.2 SSD
Bellek : Kingston Beast KF552C36BBEK2-16TR 16GB (2x8) DDR5 5200Mhz

Daha önceki çözüm denemeleri; Format, DDU ile temiz kurulum, DSR ile sanal çözünürlük arttırma, dikey senkronizasyon aç-kapa, Nvidia inspector ile fxaa ve LOD ayarı düzenleme, anakart değişimi, ram değişimi ve oyun ayarlarını en yüksek seviyelerde kullanma.

Özellikle ışıklı ve efekt olarak yoğun oyunlarda hareket halinde çok fazla gözü rahatsız ediyor.
Videoda da görüldüğü gibi ışık kaynakları lazer gibi düz ilerleyen ışıklar çok fazla parlama yapıyor.
Sadece Lord Of The Falen'de de değil bu tarz 3.Şahıs oyunların çoğunda (Elden Ring, Jedi Survivor, Starfield, Uncharted, Valhalla ) bu sorun var.
Videoda gök yüzüne giden ışık bunun en belirgin olduğu yer. 1:40 dakika merdiven yanındaki otlarda köşelerde parlama ve tırtıklanma gibi sorunlar, özellikle diğer oyunlarda ot, saç teli çit gibi cisimlerde çok belli ediyor. 2:50 dakikadan sonra havada süzülen beyaz teller gibi belirgin oluyor sorun. Bu oyunda az olduğu için gözü rahatsız etmiyor lakin bu efektlerin yoğun olduğu oyunlarda ciddi göz yorgunluğu ve görüntü bozulmasına neden oluyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
975,096
Mesajlar
8,820,487
Üyeler
154,180
Son üye
zervus
Top Bottom