Şşşşş çaktırmaaaBen babamın kimliğiyle hesap açtım , hesabı ben yönetiyorum
ama paramın yarısından fazlasını kaybettim![]()
'5.2. Gerçek kişi olan kullanıcı, siteyi kullanabilmesi için 18 yaşından büyük ve Türk yasaları kapsamında medeni hakları kullanma ehliyetine haiz olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder. Tüzel kişi olan kullanıcı adına hesap oluşturan gerçek kişi, temsil ettiği tüzel kişinin temsil ve ilzam yetkilisi olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder. Kullanıcının bu bilgileri hatalı vermesi nedeniyle doğacak tüm zararlardan mesuliyet kullanıcıya ve/veya temsil ettiği tüzel kişiliğe aittir. Kullanıcı, üyelik statüsünü her zaman sonlandırabilme hakkına sahiptir. Üyelik iptalinin gerçekleştirilmesi, ticari elektronik ileti gönderimi için verilen onayın da iptali anlamına gelmemektedir. Kullanıcı’nın, ayrıca ve özellikle elektronik ileti gönderim onayını da geri alması gerekmektedir.paribuyu 18 altı kullanabiliyor mu bir yerde paribunun 18 altındakilerin al-sat yapabildiğini ama karta parayı çekemdiğini duydum ama sonra kimlik doğrulamasınıda duydum
bunların hangisi doğru