Öyle bir şey yok. Sistemin toplama olup, olmayışı fark etmez. Sözde sorumluluk almamak adına, caymamanız adına yazıyorlar.
Sorun çıkarırlarsa Thh’ye şikayette bulunun.
Mesafeli satış sözleşmesine şöyle bir madde eklemişler:
- CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
Ayıplı ürün seçimlik hak kullanımı, kullanımdan kaynaklanan (kaza, kullanım kılavuzunda veya garanti belgesi üzerinde belirtilen garanti koşullarına aykırı kullanım, sıvı teması, güç ve akım durumları ve yıpranma vb.) nedenlerle oluşan halleri kapsamaz.
DVD, VCD (yazılım, oyun,) kulaklıklar (bluetooth, müzik, v.b.), sarf malzemeleri (yazıcı kartuşu, toneri, kağıdı, CD, DVD medya v.b.), harici, dahili, sabit ya da taşınabilir bellekler, bakım ürünleri, telif hakları kapsamında bulunan fikri ve sınai hak içeren her türlü ürün ve hizmette, seçimlik hak kullanım işlemleri imalatçı-üretici/ithalatçı firma veya yetkili servisler tarafından düzenlenmiş ve ürünün ayıplı olduğunu belgeleyen yetkili servis raporu karşılığında gerçekleştirilecektir.
Montajı yapılmış sistemler kişiye özel hazırlandığından dolayı, ürünlerde bir sorun olmadığında iade/değişim yapılmamaktadır. Arıza olması durumunda web sitemizde bulunan GARANTİ KOŞULLARI kısmını inceleyiniz.
Bundan dolayı iade almıyoruz diyor ve hali hazırda sattıkları bir sistem yani tek tek tüm parçayı seçip topladığım bir sistem olmamakla beraber daha teslim bile edilmedi kargoya verilip verilmediğini bile göremiyorum gerekli işlemleri avukatım ile halledicez galiba
PCKOLİK Pişmanlıktır hiç bir şey almayın aldırmayın