Phanteks g360a alınır mı?

Beyaz versiyonunu kullanıyorum memnunum. 360mm radyatörle kullanacaksanız boyutlarına dikkat etmenizi öneririm. Üst kısmı biraz dar olduğu için ramlerle çakışma ihtimali var. Kullandığım PSU sizinkiyle aynı boyutta ve içinde küçücük kaldı.
 
Beyaz versiyonunu kullanıyorum memnunum. 360mm radyatörle kullanacaksanız boyutlarına dikkat etmenizi öneririm. Üst kısmı biraz dar olduğu için ramlerle çakışma ihtimali var. Kullandığım PSU sizinkiyle aynı boyutta ve içinde küçücük kaldı.
Küçük kalması iyi bir şey mi?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,371
Mesajlar
11,066,028
Üyeler
197,883
Son üye
valiented
Geri
Top