Phanteks g360a alınır mı?

Beyaz versiyonunu kullanıyorum memnunum. 360mm radyatörle kullanacaksanız boyutlarına dikkat etmenizi öneririm. Üst kısmı biraz dar olduğu için ramlerle çakışma ihtimali var. Kullandığım PSU sizinkiyle aynı boyutta ve içinde küçücük kaldı.
 
Beyaz versiyonunu kullanıyorum memnunum. 360mm radyatörle kullanacaksanız boyutlarına dikkat etmenizi öneririm. Üst kısmı biraz dar olduğu için ramlerle çakışma ihtimali var. Kullandığım PSU sizinkiyle aynı boyutta ve içinde küçücük kaldı.
Küçük kalması iyi bir şey mi?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,907
Mesajlar
11,071,499
Üyeler
198,005
Son üye
Golimot
Geri
Top