Yardım PHILIPS EVNIA 24M2N3201A İTOPYA REZİLLİĞİ

CptnAktaş

80+ Silver
Katılım
20 Aralık 2020
Mesajlar
2,187
Reaksiyon skoru
981
Esenlikler dilerim öncelikle, 19.02.2025 tarihinde İtopya üzerinden Philips Evnia 23.8 inç ips panel 180hz beyaz modelini satın aldım. Zaten forumda da çok tavsiye edilen bir monitördü. Monitör elime ulaştığında 1 adet ölü piksel vardı ekranın sağ üst köşesinde. Garantiye gönderdim ürün değiştirilerek tekrar gönderdildi. Bu sefer daha belirgin bir noktada ekranın sol kenarında ölü piksel sorunu mevcuttu yine garantiye gönderdim fakat bu sefer servisten gelen kağıtta 1 adet ölü piksel olduğu ama marka piksel politikasına göre 1 cm içerisinde 3 tane olursa değişim yapılabilir olduğu yazıyor(bunu da ek'e bıraktım). Ve bundan sonra tekrar gönderdim değişime ve durumu attım. Bugün tarih 30.06.2025 ve ben ürünü hala 1 haftadan fazla kullanamadım, 4 aydır garanti süreciyle uğraşıyorum. Teknik servisin sorunu olup olmaması beni ilgilendirmez, ben bu ürünü İTOPYA'ya güvenerek satın alıyorum ve yaşadığım sorun ortada. Sorunumun giderilmesini talep ediyorum aksi takdirde Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.


WhatsApp Görsel 2025-06-30 saat 15.06.17_9a18b597.webpWhatsApp Görsel 2025-06-30 saat 15.06.16_90ea2391.webp
 
Son düzenleme:
Umarım en kısa sürede sorununuz çözülür, İtopya gibi bir firmanın böyle bir sıkıntı yaşatmasını beklemezdim, büyük hayal kırıklığı.
 
Umarım en kısa sürede sorununuz çözülür, İtopya gibi bir firmanın böyle bir sıkıntı yaşatmasını beklemezdim, büyük hayal kırıklığı.
İlk seferde ürün değiştiriliyor daha sonra 1 ölü piksel değişime girmiyor deniliyor. 4 aydır kullanamadım ürünü
 
Esenlikler dilerim öncelikle, 19.02.2025 tarihinde İtopya üzerinden Philips Evnia 23.8 inç ips panel 180hz beyaz modelini satın aldım. Zaten forumda da çok tavsiye edilen bir monitördü. Monitör elime ulaştığında 1 adet ölü piksel vardı ekranın sağ üst köşesinde. Garantiye gönderdim ürün değiştirilerek tekrar gönderdildi. Bu sefer daha belirgin bir noktada ekranın sol kenarında ölü piksel sorunu mevcuttu yine garantiye gönderdim fakat bu sefer servisten gelen kağıtta 1 adet ölü piksel olduğu ama marka piksel politikasına göre 1 cm içerisinde 3 tane olursa değişim yapılabilir olduğu yazıyor(bunu da ek'e bıraktım). Ve bundan sonra tekrar gönderdim değişime ve durumu attım. Bugün tarih 30.06.2025 ve ben ürünü hala 1 haftadan fazla kullanamadım, 4 aydır garanti süreciyle uğraşıyorum. Teknik servisin sorunu olup olmaması beni ilgilendirmez, ben bu ürünü İTOPYA'ya güvenerek satın alıyorum ve yaşadığım sorun ortada. Sorunumun giderilmesini talep ediyorum aksi takdirde Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.


Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
gecmis olsun hocam.
Umarım en kısa sürede sorununuz çözülür, İtopya gibi bir firmanın böyle bir sıkıntı yaşatmasını beklemezdim, büyük hayal kırıklığı.
itopyanin eski agirliginin oldugunu sanmiyorum sadece sponsorluk ve reklam icin butce ayiriyorlar sanki.

@itopya.com devam mi rezil hizmet sunmaya?
 
Geri
Top