UmutErdens
80+
- Katılım
- 17 Mayıs 2025
- Mesajlar
- 2
- Reaksiyon skoru
- 3
Öncelikle herkese iyi günler ve iyi sosyaller dilerim. Yıl başında sistem dizmek kafama girmişti. Ben de son nesil, beni 5–10 yıl götürecek, asla parça değişimi yapmayacağım bir sistem toplamaya karar verdim. Daha önce birçok konu açmıştım zaten. Değerlendirdim ve 9800x3D ile 9070 XT'li bir sistem topladım. Ekran kartımı 3 ayda alabildim fakat 4. ayda ancak toplayabildim.
Aşırı ısındığını hiç fark etmemiştim, ta ki bir gün “şak” diye kapanana kadar. Testler vs. yaptım, ekran kartının fazlasıyla kusuru vardı. Ben de aldığım yere, Sinerji'ye, mail gönderdim. Servis bölümünden “şunu yapın, bunu deneyin” vs. dediler. Yaptım, 3 gün boyunca fatura bilgisi, test sonucu derken en sonunda “servise göndermeniz lazım” dediler ve neredeyse delirdim. O zamanlar ekran kartı bana çok lazımdı, göndermedim.
Tüketici hakem heyeti'ne başvurdum, servis raporum yok diye reddedildim. Ben de ümidi kesmiştim, ekran kartını rafa kaldırmıştım. “neredeyse 40 bin liram çöp oldu” dedim. Son çare olarak, belki iade alırlar diye servise gönderdim ve Allah yüzümü güldürdü. 10. günden sonra maillerimi kontrol ederken iade kararını gördüm.
Ne yapmam gerektiğini öğrenmek için oksid bilişim'i aradım. Sinerji ile irtibata geçmemi, iade belgesi ve gerekli şeyleri oksid bilişim'e iletmeleri gerektiğini söylediler. Ben de bunu bildirdim. Bu akşam saat 17.30'da banka hesap bilgilerimi istediler ve ilettim.
Sonuç olarak bu süreç mental olarak beni çok yıprattı ve moralimi fazlasıyla bozdu. PowerColor ve AMD ekran kartlarına bir daha bulaşmayı düşünmüyorum.
Aşırı ısındığını hiç fark etmemiştim, ta ki bir gün “şak” diye kapanana kadar. Testler vs. yaptım, ekran kartının fazlasıyla kusuru vardı. Ben de aldığım yere, Sinerji'ye, mail gönderdim. Servis bölümünden “şunu yapın, bunu deneyin” vs. dediler. Yaptım, 3 gün boyunca fatura bilgisi, test sonucu derken en sonunda “servise göndermeniz lazım” dediler ve neredeyse delirdim. O zamanlar ekran kartı bana çok lazımdı, göndermedim.
Tüketici hakem heyeti'ne başvurdum, servis raporum yok diye reddedildim. Ben de ümidi kesmiştim, ekran kartını rafa kaldırmıştım. “neredeyse 40 bin liram çöp oldu” dedim. Son çare olarak, belki iade alırlar diye servise gönderdim ve Allah yüzümü güldürdü. 10. günden sonra maillerimi kontrol ederken iade kararını gördüm.
Ne yapmam gerektiğini öğrenmek için oksid bilişim'i aradım. Sinerji ile irtibata geçmemi, iade belgesi ve gerekli şeyleri oksid bilişim'e iletmeleri gerektiğini söylediler. Ben de bunu bildirdim. Bu akşam saat 17.30'da banka hesap bilgilerimi istediler ve ilettim.
Sonuç olarak bu süreç mental olarak beni çok yıprattı ve moralimi fazlasıyla bozdu. PowerColor ve AMD ekran kartlarına bir daha bulaşmayı düşünmüyorum.