Powercolor rx9070 xt incehesap mağduriyetim hakkında yardım lütfen

Katılım
16 Mayıs 2025
Mesajlar
12
Reaksiyon skoru
6
Merhaba dostlar;

Dün ince hesaptan verdiğim hazır sistem siparişim geldi ve ekran kartı harici olarak gönderildi. Ekran kartı hassas olduğundan kendimiz takmamız gerekiyordu. Sorun değildi ekran kartını taktım, driverları kurdum, yeniden başlattım vs..

Oyun oynamaya başladığımda normal ayarlarda dahi ekrana çizgiler gelip gittiğini gördüm. Kart henüz yük altında dahi değil. Kartı tam oturttuğuma güç kablolarının tam oturduğuna eminim. PCyi yine de yeniden başlattım ve youtubeda video izlerken çizgilerin yine arada ekranda patladığını gördüm.

Bunun üzerine furmark testi yaptım ve değerler normal göründü ancak bir forumda aynı sorunla karşılaşan bir arkadaşın furmarkta göremediği çizgi çıkması ekran gidip gelmesi hatasının MSI Kombustor ile gördüğünü okudum ve MSI kombustor ile test yaptım. Tam da arkadaşın dediği gibi oldu . Testin başlamasının üzerinden bir dakika bile geçmeden ekran patlamaya başladı. Furmark ile 20 dakikalık testte bu hata görünmedi.

Hazır sistemin üzerindeki marka Colorful rx9070 ve incehesaptaki bütün 9070li hazır sistemlerin üzerinde bu kartın olduğunu gördüm. Acaba İH bu ürünü elden çıkarmaya çalışıyor olabilir mi diye merak ettim. Ve internetten araştırdığımda bu marka ile ilgili kimsenin bilgisi yok. Konuyla ilgili bir video hazırladım ve paylaşıyorum.

İnce hesap ile ilgili bu tarz bir sorun yaşayan arkadaşların nasıl geri dönüş aldıklarını merak ediyorum. Zira ben ürün yorum kısmına deneyimimi yazdığımda yorumum onaylanmadı çünkü kullanıcı deneyimimi yansıtmıyormuş.

Bu sefer daha sinir oldum çünkü aldığım kartın bozuk çıkması tam olarak kullanıcı deneyimidir ve ince hesapın bunu yayınlamaması gözümde güvenilirliklerini daha da düşürtü.

Deneyimi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim. Ben deneyim videomu aşağıya bırakıyorum.



 
Son düzenleme:
  • Beğen
Reaksiyonlar: VeV1
Merhaba dostlar;

Dün ince hesaptan verdiğim hazır sistem siparişim geldi ve ekran kartı harici olarak gönderildi. Ekran kartı hassas olduğundan kendimiz takmamız gerekiyordu. Sorun değildi ekran kartını taktım, driverları kurdum, yeniden başlattım vs..

Oyun oynamaya başladığımda normal ayarlarda dahi ekrana çizgiler gelip gittiğini gördüm. Kart henüz yük altında dahi değil. Kartı tam oturttuğuma güç kablolarının tam oturduğuna eminim. PCyi yine de yeniden başlattım ve youtubeda video izlerken çizgilerin yine arada ekranda patladığını gördüm.

Bunun üzerine furmark testi yaptım ve değerler normal göründü ancak bir forumda aynı sorunla karşılaşan bir arkadaşın furmarkta göremediği çizgi çıkması ekran gidip gelmesi hatasının MSI Kombustor ile gördüğünü okudum ve MSI kombustor ile test yaptım. Tam da arkadaşın dediği gibi oldu . Testin başlamasının üzerinden bir dakika bile geçmeden ekran patlamaya başladı. Furmark ile 20 dakikalık testte bu hata görünmedi.

Hazır sistemin üzerindeki marka Colorful rx9070 ve incehesaptaki bütün 9070li hazır sistemlerin üzerinde bu kartın olduğunu gördüm. Acaba İH bu ürünü elden çıkarmaya çalışıyor olabilir mi diye merak ettim. Ve internetten araştırdığımda bu marka ile ilgili kimsenin bilgisi yok. Konuyla ilgili bir video hazırladım ve paylaşıyorum.

İnce hesap ile ilgili bu tarz bir sorun yaşayan arkadaşların nasıl geri dönüş aldıklarını merak ediyorum. Zira ben ürün yorum kısmına deneyimimi yazdığımda yorumum onaylanmadı çünkü kullanıcı deneyimimi yansıtmıyormuş.

Bu sefer daha sinir oldum çünkü aldığım kartın bozuk çıkması tam olarak kullanıcı deneyimidir ve ince hesapın bunu yayınlamaması gözümde güvenilirliklerini daha da düşürtü.

Deneyimi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim. Ben deneyim videomu aşağıya bırakıyorum.


Geçmiş olsun açıklama metninizde colorful rx9070 gibi bir ibare gördüm bu anakartın markası kartın markası ise powercolor reaper serisi giriş seviyedir oldukça sessizdir ama sizin sorun donanımsal gibi duruyor iade sürecini başlatmanızı öneririm.
 
Geçmiş olsun açıklama metninizde colorful rx9070 gibi bir ibare gördüm bu anakartın markası kartın markası ise powercolor reaper serisi giriş seviyedir oldukça sessizdir ama sizin sorun donanımsal gibi duruyor iade sürecini başlatmanızı öneririm.
merhaba. yanıtınız için teşekkürler. colorful yanlış olmuş hep karıştırıyorum. Dediğiniz gibi . Kartı bugün incehesapa geri gönderdim. Gerekli açıklamayı not olarak yazdım ve test edeceklerse furmark yeine msi kombustor kullanmalarını yazdım. Gerçi bi 4k video açmaları bile yeterli olacaktır . Umarım değişiklik ya da iade kabul edilir.
 
James Donkey güç kaynağından da kaynaklı olabilir. Konuyu takipteyim.
 
hocam farklı kablolardan denedin mi displayport veya hdmi gibi farklı kablolardan
 
hocam farklı kablolardan denedin mi displayport veya hdmi gibi farklı kablolardan
evet hem monitöre taktığım girişi, hem hdmi kablosunu değiştirdim. Bir değişiklik olmadı maalesef keşke öyle olsaydı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

James Donkey güç kaynağından da kaynaklı olabilir. Konuyu takipteyim.
Test yaparken maksimum 350wattlarda seyretti. JD 750watt ama içeriden bir sorun olabilir mi bilemem . Kullanıcı olarak farklı güç kaynağı ile test etme şansım olmadı maalesef. Yanıt geldiğinde burada yazarım. Olur da kart sorunsuz derseler zaten kasayı komple göndermem gerekir ama İncehesap parça başına garanti sunuyor. Acaba komple pcyi söküp sadece güç kaynağını mı isterler öyle bir durumda ki öyle yaparsalar hiç şaşırmam.


Şöyle bir durum da var ki şu an sistem apu olarak önümde açık ve o bozulan videoları açtığımda bir bozulma yok. Yani güç kaynağı yine aynı güçle ekran kartına güç veriyor fazlasına ihtiyacı yoktur diye düşünüyorum. Bu yüzden sorunun büyük ihtimalle jd olmadığını düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
merhaba dostum öncelikle geçmiş olsun donanımsal bir sorun muhtemelen powercolor tr de çok ta bilinmesede güzel kartlar üretiliyor ve bu kart muhtemelen fabrikasal arızalı bir sorun normalde test edip gönderirler lakin bu sonuçta çalışan suçlu oluyor kargodada başına bişey gelmiş olabilir umarım incehesap sessiz kalmaz bu olaya
 
merhaba dostum öncelikle geçmiş olsun donanımsal bir sorun muhtemelen powercolor tr de çok ta bilinmesede güzel kartlar üretiliyor ve bu kart muhtemelen fabrikasal arızalı bir sorun normalde test edip gönderirler lakin bu sonuçta çalışan suçlu oluyor kargodada başına bişey gelmiş olabilir umarım incehesap sessiz kalmaz bu olaya
merhabalar çok teşekkür ederim. Yapılabilecek her testi yaptığımdan ben de sorunun üretimden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Çalışanları da çok suçlamak istemiyorum muhtemelen tek programla yanu Furmark ile testi yaptılar ve onlara normal göründü. Tek korkum iadede nota yazdığım gibi msi kombuster ile test yapmadan tekrar Furmark ile yaparak sorunsuz görecek kadar yetersiz olmaları. Hatta bu iki programa bile ihtiyaçları yok bir 4k video çalışmaları yeterli.
 
merhabalar çok teşekkür ederim. Yapılabilecek her testi yaptığımdan ben de sorunun üretimden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Çalışanları da çok suçlamak istemiyorum muhtemelen tek programla yanu Furmark ile testi yaptılar ve onlara normal göründü. Tek korkum iadede nota yazdığım gibi msi kombuster ile test yapmadan tekrar Furmark ile yaparak sorunsuz görecek kadar yetersiz olmaları. Hatta bu iki programa bile ihtiyaçları yok bir 4k video çalışmaları yeterli.
siz yinede oyun testlerini mail yoluyla iletin çözmezler ise thh ye başvurun
 
Konuyu bende takibe aldım incehesap zaten mimli ben ram alırken falan uygun tercih ettim ama :peeposad2:
 
Konuyu bende takibe aldım incehesap zaten mimli ben ram alırken falan uygun tercih ettim ama :peeposad2:
ben bu durumu olumsuz yorum yapmama izin vermediklerinde farkettim maalesef biraz geç oldu. Kötü bir dil de kullanmadım gayet bozuk olduğunu belirttim. Beklentim yorumu yayınlayıp altına ilgilendiklerini yazmaları bu kadar. Güven kazanmak bu kadar kolay yani. Çözdüklerinde de ben altına teşekkür etsem bunu gören insanlar incehesap ürününün arkasında diye düşünür. Bundan güzel de reklam olmaz.
 
ben bu durumu olumsuz yorum yapmama izin vermediklerinde farkettim maalesef biraz geç oldu. Kötü bir dil de kullanmadım gayet bozuk olduğunu belirttim. Beklentim yorumu yayınlayıp altına ilgilendiklerini yazmaları bu kadar. Güven kazanmak bu kadar kolay yani. Çözdüklerinde de ben altına teşekkür etsem bunu gören insanlar incehesap ürününün arkasında diye düşünür. Bundan güzel de reklam olmaz.
Sizi hukuki yolla tehdit edip sindirmeye korkutmaya çalışıyor olabilirler anlıyorum. Asıl korkması gerekenler onlar hocam hem ayıplı iş yapıp utanmadan bir de zeytin yağı gibi üste çıkmaya çalışıyorlar. Bir önceki rezalet bir durum vardı ekran kartı ile ilgili patlamış bir durum onda da böyle olmuştu. Hiç korkmayın gerekirse içinizi rahatlamak gerekirse hukuki danışmanlık alın sizi bu konu ve haklarınız hakkında bilgilendirsinler. Yani cesaretleri varsa dava açsınlar siz de karşı dava açarsınız korkacak bir şey yok normal süreçler sadece bazı tipler bu yolları suistimal etmeye çalışabiliyor. %100 haklısınız hocam iyi ki paylaştınız elinize sağlık hatta dediğim gibi bende kendi ramimi alalı bir kaç ay olmuş bir müşterisi olarak size teşekkür ediyorum. Böyle şeylerin paylaşılması lazım. Dediğiniz gibi özür dileyip gereğini yapacaklarına psikolojik olarak zorbalık yapıyorlar. Bu 2. görüşüm bir daha önlerinden bile geçmem. Tekrar bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.
 
Selamlar sorun bir çok üründen kaynaklı olabilir sistemin komple gönderilmesi taraftarıyım sürecini hızlandırmak amacıyla konunu yetkililere ilettim. Geçmiş olsun hallederler kısa sürede
 
Geri
Top