Neler Yeni

PttAvm Replika Ürün Sorunu

anlcik

80+
Katılım
12 Mayıs 2023
Mesajlar
8
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Anıl Çelik
PttAvm'den JBL Go3 hoparlörü satın aldım ve ürün elime geçtikten itibaren ses seviyesi ve kalitesi konusunda şüphelerim olmaya başladı. Hepimizin bildiği, her alışveriş merkezinde olan bir teknoloji mağazasına gidip teşhir ürünü olan JBL Go3 ile benim elimdeki Go3'ü karşılaştırmak istedim. Karşılaştırmam sonrası öncelikle bendeki ürünün kutusunun renklerinin mağazadaki ürünün kutusunun renklerinden farklı olduğunu, bendeki ürünün ses seviyesi, bass kalitesi gibi etkenlerin bariz bir şekilde mağazadaki ürüne karşı cılız kaldığını fark ettim. Ayrıca mağazadaki ürünün üstündeki JBL logosu ve bendeki cihazdaki JBL logosu arasında ufak farklılıklar fark ettim. Ses açma/kısma, on/off tuşlarının basış hissiyatı da aşırı derecede farklıydı. Bendeki ürünün kesinlikle replika olduğunu bu şekilde kendi yöntemlerimle teyit ettim ve ürünün iadesini PttAvm üzerinden talep edip ürünü geri kargoladım. Birkaç gün sonra ansızın kapım çaldı ve iade etmek istediğim ürün bana geri gelmiş oldu.(65 TL kargo ücretini de ödedim tabii ki.) Vakit kaybetmeden PttAvm müşteri temsilcisini aradım ve şikayetimi belirttim, ürünün replika olmadığını ve bu yüzden iade işleminin gerçekleşmediğini belirttiler. Ürünü iade edebilmem için ise, ürünün replika olduğuna dair JBL firması tarafından bir rapor hazırlatmam gerektiğini ve bu raporu kendilerine iletmemi istediler.

Ayrıca gittiğim teknoloji mağazasından(MediaMarkt) başka bir JBL Go3 satın aldım ve tekrardan elimdeki PttAvm'den aldığım cihazla karşılaştırdım. Sonuç aynı, PttAvm'den aldığım cihaz bariz bir şekilde replika duruyor.

Gelgelelim yaşadığım şehirde JBL firmasının kendi satış mağazası olmaması ve ürünün üzerindeki serial no'yu hiçbir şekilde hiçbir JBL sitesinden teyit edememem konusuna. Elim kolum bağlandı açıkçası, size bu konuyu açmak ve eğer varsa değerli tavsiyelerini almak için bu konuyu açtım. Şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim.🤘

Siyah olan MediaMarkt'tan aldığım orijinal ürün, mavi-kırmızı olan ise PttAvm'den aldığım cihaz. JBL logolarına dikkatli bakarsanız siyah olanın katlarının daha keskin ve hatasız olduğunu anlayabilirsiniz.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca ürünlerin arkalarında bulunan kısımlardaki küçük kabartmalı yazılar da bariz bir şekilde farklı. Siyah üründeki kabartmalar daha kaliteli, okunabilir. Mavi üründeki yazılar çok yakından bakılmadığı sürece okunmuyor bile.
 

Ekler

  • WhatsApp Görsel 2023-05-22 saat 16.17.26.jpg
    WhatsApp Görsel 2023-05-22 saat 16.17.26.jpg
    115.7 KB · Hit: 78
  • WhatsApp Görsel 2023-05-22 saat 16.18.26.jpg
    WhatsApp Görsel 2023-05-22 saat 16.18.26.jpg
    122.7 KB · Hit: 79
  • WhatsApp Görsel 2023-05-22 saat 16.19.26.jpg
    WhatsApp Görsel 2023-05-22 saat 16.19.26.jpg
    100.3 KB · Hit: 72

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,659
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,442
İsim
Berk
Yazılana bakmadan önce bir atıfta bulunmak istiyorum, siyah olan orjinal doğru mudur?
 

Can...

80+ Platinum
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
11,197
PttAvm'den JBL Go3 hoparlörü satın aldım ve ürün elime geçtikten itibaren ses seviyesi ve kalitesi konusunda şüphelerim olmaya başladı. Hepimizin bildiği, her alışveriş merkezinde olan bir teknoloji mağazasına gidip teşhir ürünü olan JBL Go3 ile benim elimdeki Go3'ü karşılaştırmak istedim. Karşılaştırmam sonrası öncelikle bendeki ürünün kutusunun renklerinin mağazadaki ürünün kutusunun renklerinden farklı olduğunu, bendeki ürünün ses seviyesi, bass kalitesi gibi etkenlerin bariz bir şekilde mağazadaki ürüne karşı cılız kaldığını fark ettim. Ayrıca mağazadaki ürünün üstündeki JBL logosu ve bendeki cihazdaki JBL logosu arasında ufak farklılıklar fark ettim. Ses açma/kısma, on/off tuşlarının basış hissiyatı da aşırı derecede farklıydı. Bendeki ürünün kesinlikle replika olduğunu bu şekilde kendi yöntemlerimle teyit ettim ve ürünün iadesini PttAvm üzerinden talep edip ürünü geri kargoladım. Birkaç gün sonra ansızın kapım çaldı ve iade etmek istediğim ürün bana geri gelmiş oldu.(65 TL kargo ücretini de ödedim tabii ki.) Vakit kaybetmeden PttAvm müşteri temsilcisini aradım ve şikayetimi belirttim, ürünün replika olmadığını ve bu yüzden iade işleminin gerçekleşmediğini belirttiler. Ürünü iade edebilmem için ise, ürünün replika olduğuna dair JBL firması tarafından bir rapor hazırlatmam gerektiğini ve bu raporu kendilerine iletmemi istediler.

Ayrıca gittiğim teknoloji mağazasından(MediaMarkt) başka bir JBL Go3 satın aldım ve tekrardan elimdeki PttAvm'den aldığım cihazla karşılaştırdım. Sonuç aynı, PttAvm'den aldığım cihaz bariz bir şekilde replika duruyor.

Gelgelelim yaşadığım şehirde JBL firmasının kendi satış mağazası olmaması ve ürünün üzerindeki serial no'yu hiçbir şekilde hiçbir JBL sitesinden teyit edememem konusuna. Elim kolum bağlandı açıkçası, size bu konuyu açmak ve eğer varsa değerli tavsiyelerini almak için bu konuyu açtım. Şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim.🤘

Siyah olan MediaMarkt'tan aldığım orijinal ürün, mavi-kırmızı olan ise PttAvm'den aldığım cihaz. JBL logolarına dikkatli bakarsanız siyah olanın katlarının daha keskin ve hatasız olduğunu anlayabilirsiniz.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca ürünlerin arkalarında bulunan kısımlardaki küçük kabartmalı yazılar da bariz bir şekilde farklı. Siyah üründeki kabartmalar daha kaliteli, okunabilir. Mavi üründeki yazılar çok yakından bakılmadığı sürece okunmuyor bile.
thh ye hocam vakit kaybetmeden bilir kişi sahte olduğunu anlar ve jbl ile görüşür teyitler 1 ay beklersin ama
 
Top Bottom