diekatze
80+ Bronze
- Katılım
- 23 Nisan 2022
- Mesajlar
- 1,069
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 579
- İsim
- Kerem Uyar
Arkadaşlar selam. A101'e 3-4 ay önce sanırım tam hatırlamıyorum QCY T7 gelmişti.
İncelemelere baktım kulaklığı f/p buldum ve nişanlımında o dönem kulaklığı bozulduğu için aldım.
Almaz olaydım, allah belasını versin böyle kulaklığın. Hayatımda aldığım hiçbir şeyden pişman olmadım bu kulaklığı alana kadar.
Ses kalitesi bakımından yine fiyatına göre normal buldum sonuçta 149 TL verip üst düzey bir kalite veya ses beklemek yanlış olur. Ancak kulaklığı aldığıma bin pişman eden sorunları söylemesem olmaz.
Sorun 1-) Kutunun şarjı full, kulaklıkları tek tek kullanıyor (sağın şarjı bitince çıkarıp solu takmak). Abi 2 kere dolduruyor kutunun şarjı bitiyor sonra
Sorun 2-) Görüşme yaparken karşıdaki kişi kendi dediklerini 1-2 saniye sonra tamamen tekrar duyuyor.
Sorun 3-) Mikrofon. Abi telefonu odaya bırakıp salondan konuşur gibi mikrofonu var kulaklığın. Böyle dandik bir mikrofon olamaz.
Biz bu kulaklıktan hiç memnun kalmadık, ha eminim birileri çıkacak ve ben şu kadar zamandır kullanıyorum sıkıntısız diyecek. Bozuk mal denk gelmiş bize muhtemelen ama dile getirmek istedim.
Kutusunu ilk aldığımızda çöpe atmıştık. Servisle görüştüğümde seri no kutuda yazar dedi ama kutu yok A101'i arayıp fişten ürün seri numarası öğrenebilir miyim diye teknik servisle vs görüştüm ama sonuç nafile.
Şuan airpods pro ve 3.nesil kullanıyor. Hiçbir sorun yok şükür.
Ben bu kulaklığı serviste değiştirmek istiyorum ancak seri numarama ulaşamıyorum. Buna ulaşmanın başka bir yolu var mıdır? Bu allahın belası kulaklığı nasıl değiştirebilirim?
Kullanıcı İncelemeleri kısmına bilerek yazmadım. Amacım bu konuda yardım almak çünkü
İncelemelere baktım kulaklığı f/p buldum ve nişanlımında o dönem kulaklığı bozulduğu için aldım.
Almaz olaydım, allah belasını versin böyle kulaklığın. Hayatımda aldığım hiçbir şeyden pişman olmadım bu kulaklığı alana kadar.
Ses kalitesi bakımından yine fiyatına göre normal buldum sonuçta 149 TL verip üst düzey bir kalite veya ses beklemek yanlış olur. Ancak kulaklığı aldığıma bin pişman eden sorunları söylemesem olmaz.
Sorun 1-) Kutunun şarjı full, kulaklıkları tek tek kullanıyor (sağın şarjı bitince çıkarıp solu takmak). Abi 2 kere dolduruyor kutunun şarjı bitiyor sonra
Sorun 2-) Görüşme yaparken karşıdaki kişi kendi dediklerini 1-2 saniye sonra tamamen tekrar duyuyor.
Sorun 3-) Mikrofon. Abi telefonu odaya bırakıp salondan konuşur gibi mikrofonu var kulaklığın. Böyle dandik bir mikrofon olamaz.
Biz bu kulaklıktan hiç memnun kalmadık, ha eminim birileri çıkacak ve ben şu kadar zamandır kullanıyorum sıkıntısız diyecek. Bozuk mal denk gelmiş bize muhtemelen ama dile getirmek istedim.
Kutusunu ilk aldığımızda çöpe atmıştık. Servisle görüştüğümde seri no kutuda yazar dedi ama kutu yok A101'i arayıp fişten ürün seri numarası öğrenebilir miyim diye teknik servisle vs görüştüm ama sonuç nafile.
Şuan airpods pro ve 3.nesil kullanıyor. Hiçbir sorun yok şükür.
Ben bu kulaklığı serviste değiştirmek istiyorum ancak seri numarama ulaşamıyorum. Buna ulaşmanın başka bir yolu var mıdır? Bu allahın belası kulaklığı nasıl değiştirebilirim?
Kullanıcı İncelemeleri kısmına bilerek yazmadım. Amacım bu konuda yardım almak çünkü