Neler Yeni

R5 7600 RX 7900GRE Sistem ve Monitör

ugurcamm

80+ Bronze
Katılım
9 Eylül 2024
Mesajlar
636
Dahası  
Reaksiyon skoru
146
İsim
Uğur Çam
:D Kullanmadım kullanmam da neden fazla para verip az performans alayım
Mesaj otomatik birleştirildi:


Yani çok iyi diyemem giriş seviye bu tarz ürüne para vermek yerine biraz daha ekleyip bakmanız iyi olur yarın bir şey değiştirmek isterseniz sırayla değişime gidilmesi gerekir daha fazla masraf olur
Öneriniz nedir hocam 40-41 bin tl civarına
 

Amd34

80+ Silver
Katılım
14 Ağustos 2024
Mesajlar
2,425
Öneriniz nedir hocam 40-41 bin tl civarına
Valla hocam pek düzgün bi ürün göremedim sadece anakart b650 serisi olsun psu en az 750w olsun ramlerin mhz 6000 cl30 veya 6400 cl32 olan bi sistem kurmaya çalış
 

drakathx

80+ Silver
Katılım
25 Ağustos 2023
Mesajlar
2,217
Dahası  
Reaksiyon skoru
472
İsim
Burak
Bu siteden sistem alma. Sonra orda burda zarıl zurul ağlarsın.
Snerjiden sistem aldım bir problem yaşamadım genellemeyin böyle durumları
Mesaj otomatik birleştirildi:

snerji ve gamigen den alma hocam
Alakası yok her iki sitede güvenilir ekipman ve sistem aldığım siteler ne alaka genelleme yapmayın
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam ben de sizin gibi düşünüyorum. Sistemi önerir misiniz?
Her iki sitede güvenilir sorun yaşamadım alınabilir mağazaya yakınsan gidip seçip de alabilirsin
 
Katılım
6 Temmuz 2024
Mesajlar
347
Dahası  
Reaksiyon skoru
161
İsim
Lütfü A
Snerjiden sistem aldım bir problem yaşamadım genellemeyin böyle durumları
Mesaj otomatik birleştirildi:


Alakası yok her iki sitede güvenilir ekipman ve sistem aldığım siteler ne alaka genelleme yapmayın
Mesaj otomatik birleştirildi:


Her iki sitede güvenilir sorun yaşamadım alınabilir mağazaya yakınsan gidip seçip de alabilirsin
sinrjiden batuuhan yaptı galiba yorumu.sistem sorunsuz geldiyse üstüne bir de gelip romantik akşam yemeği hazırlıyacak değiller zaten. sıkıntı çıktığında iade değişim konusunda yardımcı olmadıkları hakkında şikayetler var herhangi bir platformda aratıp bilgilenebilirsin.
 

drakathx

80+ Silver
Katılım
25 Ağustos 2023
Mesajlar
2,217
Dahası  
Reaksiyon skoru
472
İsim
Burak
sinrjiden batuuhan yaptı galiba yorumu.sistem sorunsuz geldiyse üstüne bir de gelip romantik akşam yemeği hazırlıyacak değiller zaten. sıkıntı çıktığında iade değişim konusunda yardımcı olmadıkları hakkında şikayetler var herhangi bir platformda aratıp bilgilenebilirsin.
Sadece snerji değil ki bir çok firma sınırları zorluyor iade değişim konusunda tüketici haklarına başvuru yapıp müşteri haklı çıktığında tıpış tıpış hallediyorlar durumu saçmalık illa o merciye başvurup halletmemek lazım durumu yerinde çözümlenmesi daha doğru ama işte yapana ben rastlamadım maalesef
Mesaj otomatik birleştirildi:

sinrjiden batuuhan yaptı galiba yorumu.sistem sorunsuz geldiyse üstüne bir de gelip romantik akşam yemeği hazırlıyacak değiller zaten. sıkıntı çıktığında iade değişim konusunda yardımcı olmadıkları hakkında şikayetler var herhangi bir platformda aratıp bilgilenebilirsin.
Birde videolu olan muhabbet vardı sanırım tam sonuna kadar izlemedim videoyu ama sanki müşteri aksiyon alma konusunda geç kalmış ve geç kaldığı için bu muhabbet başına geldi gibi hatırlıyorum mesela iade süreci farz ediyorum 14 gün bu kişi bı bakalım kullanmaya devam edelim biraz daha diyip bir kaç ay sonra gerekli yerlere sanırım başvuru yapmış yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum ekran kartı konusu sapphire almış fighter verelim sonra falan demişler o muhabbet
 
Son düzenleme:

ugurcamm

80+ Bronze
Katılım
9 Eylül 2024
Mesajlar
636
Dahası  
Reaksiyon skoru
146
İsim
Uğur Çam
Sadece snerji değil ki bir çok firma sınırları zorluyor iade değişim konusunda tüketici haklarına başvuru yapıp müşteri haklı çıktığında tıpış tıpış hallediyorlar durumu saçmalık illa o merciye başvurup halletmemek lazım durumu yerinde çözümlenmesi daha doğru ama işte yapana ben rastlamadım maalesef
Mesaj otomatik birleştirildi:


Birde videolu olan muhabbet vardı sanırım tam sonuna kadar izlemedim videoyu ama sanki müşteri aksiyon alma konusunda geç kalmış ve geç kaldığı için bu muhabbet başına geldi gibi hatırlıyorum mesela iade süreci farz ediyorum 14 gün bu kişi bı bakalım kullanmaya devam edelim biraz daha diyip bir kaç ay sonra gerekli yerlere sanırım başvuru yapmış yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum ekran kartı konusu sapphire almış fighter verelim sonra falan demişler o muhabbet
Biraz da şans işi bence her site için geçerli. En iyisi alıp görmek :D
 

drakathx

80+ Silver
Katılım
25 Ağustos 2023
Mesajlar
2,217
Dahası  
Reaksiyon skoru
472
İsim
Burak
Biraz da şans işi bence her site için geçerli. En iyisi alıp görmek :D
Ya bu güne kadar hiç bir elektronik ürün satın alımımda sorun yaşamadım bir çok siteden mağazadan falan ürün aldım ya ben çok şanslıyım yada bana denk gelmiyor açıkçası ne baba ne başkasına denk gelsin istemem uğrasilmaz cidden
 

BabaYaga89

80+ Bronze
Katılım
29 Temmuz 2024
Mesajlar
614
Dahası  
Reaksiyon skoru
215
İsim
Selim

_Emir

80+ Gold
Katılım
22 Eylül 2023
Mesajlar
6,681
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,756
İsim
Emir
önerdiğin sisteme bak ayıp gülüm ya :D

nvdı fan boy olan varsa bu alınır.
 
Katılım
6 Temmuz 2024
Mesajlar
347
Dahası  
Reaksiyon skoru
161
İsim
Lütfü A
Sadece snerji değil ki bir çok firma sınırları zorluyor iade değişim konusunda tüketici haklarına başvuru yapıp müşteri haklı çıktığında tıpış tıpış hallediyorlar durumu saçmalık illa o merciye başvurup halletmemek lazım durumu yerinde çözümlenmesi daha doğru ama işte yapana ben rastlamadım maalesef
Mesaj otomatik birleştirildi:


Birde videolu olan muhabbet vardı sanırım tam sonuna kadar izlemedim videoyu ama sanki müşteri aksiyon alma konusunda geç kalmış ve geç kaldığı için bu muhabbet başına geldi gibi hatırlıyorum mesela iade süreci farz ediyorum 14 gün bu kişi bı bakalım kullanmaya devam edelim biraz daha diyip bir kaç ay sonra gerekli yerlere sanırım başvuru yapmış yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum ekran kartı konusu sapphire almış fighter verelim sonra falan demişler o muhabbet
hocam yanlış hatırlıyorsunuz tüm olayı anlatamam özet olarak müşteri uzlaşmacı olmasına rağmen temasta olduğu kişiler şirket mailinden : ) atmalar , tehdit etmelere gittiler olay büyüyünce üstünü örtmek için daha iyi bir kart verdiler. bir de bilmeyen adamları kandırmak için “e abi bizim elimizde olan bir şey değil distribütör bize ne verirse onu gödermek zorundayız” dediler. yani ben alışverişimi distrübörden yapmadım ki sizden yaptım banane senin distribütöründen.
elektronik ürünler şans işi hepsi bozuk çıkabilir bunda sıkıntı yok önemli olan alışveriş yaptığımız sitenin bizleri ulan param yancak mı gönderecekler mi acaba sıkıntısına düşürmeden işimizi hızlıca çözmeleri.
sizinkiler sıkıntısız elinize ulaşmış zaten iyi mi kötü mü anlamak için başınıza bişey gelmesi gerekirdi, iyi ki de gelmemiş.

şahsen ben ne kadar ucuz olursa olsun bu siteden uzun bir süre alışveriş yapmam, ilgili videonun yorumlarından mağdur edilip üstüne üstlük salyaalı mailler atılan müşteriler var.
 

ugurcamm

80+ Bronze
Katılım
9 Eylül 2024
Mesajlar
636
Dahası  
Reaksiyon skoru
146
İsim
Uğur Çam
önerdiğin sisteme bak ayıp gülüm ya :D

nvdı fan boy olan varsa bu alınır

önerdiğin sisteme bak ayıp gülüm ya :D

nvdı fan boy olan varsa bu alınır.
Attığım sistemi alıcam büyük ihtimalle ama parçaların kalitesini bilmiyorum. Sizce bir sorun yaratır mı özelleştirdiğim gibi alırsam
 
Top Bottom