Tek oyunculu mod var.Sana tavsiyem o modda alıştırma yapıp sonra online girmendir.Yoksa oyunda küfürden bol bir şey duymazsın.Karşı takımda iyi oyuncular varsa ve kaybediyorsanız takımca,bütün takım arkadaşların sana küfür eder seni suçlarlar.Arkadaşlar ben r6 aldım yaz indirimlerinde ve sabaha inmiş olucak. Yeni başlayanlar için önerileriniz var ise yardımcı olursanız sevinirim.
tek oyunculu mod botlara karşı mı ?Tek oyunculu mod var.SAna tavsiyem o modda alıştırma yapıp sonra online girmendir.Yoksa oyunda küfürden bol bir şey duymazsın.Karşı takımda iyi oyuncular varsa ve kaybediyorsanız takımca,bütün takım arkadaşların sana küfür eder seni suçlarlar.
Evet.Botların zorlukları cs:go daki gibi ayarlanabiliyorsa her zorlukta alıştırma yaparsın.tek oyunculu mod botlara karşı mı ?
Arkadaşlar ben r6 aldım yaz indirimlerinde ve sabaha inmiş olucak. Yeni başlayanlar için önerileriniz var ise yardımcı olursanız sevinirim.