Rampage Drop Plus ses alamıyorum(çözüldü)

Berat123

80+ Silver
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
2,942
Reaksiyon skoru
1,586
Kulaklığı aldım,USB girişiyle bilgisayara taktım,sonra ses gelmedi driver kurup Yeniden başlattım bilgisayarı Bütün girişlere denedim ama yine de bana ses gelmiyor.Nasıl çözebilirim,Windows algılıyor galiba ama ses alamıyorum.Acil gerekli
 
Jak girişiyle de ses gelmiyor acil yardım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam bilginiz yokmu
o bendeede var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

usb girişiyle bende ses geliyor ama jak girişindede bendede gelmedi dde bişey sorcam kasanın ön tarafındaki girişleremi takıyorsun arkadaki mi
 
ben demistim bence alınmaz rampage hayatta aldırmaz bana kimse giderim efendi gibi hor kullanmadan hs 35imi alırım
 
ben demistim bence alınmaz rampage hayatta aldırmaz bana kimse giderim efendi gibi hor kullanmadan hs 35imi alırım
Hallettim merak etmeyin,HS50 pro vardı onun mik bozuldu ondan bunu aldım.
 
Geri
Top