FR13NDSLX
80+ Platinum
- Katılım
- 27 Mart 2020
- Mesajlar
- 18,295
- Reaksiyon skoru
- 11,882
Merhabalar arkadaşlar monitör almak istiyorum ve malum 0 fiyatları uçtu 2. El 900 e buldum 700 e almaya çalışırım bu paraya rm344 alınır mı?
En ucuz 144hz 0 olarak tn panel ve 1100tl bence 900 altına alınabilir gibi kullanan var mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
En ucuz 144hz 0 olarak tn panel ve 1100tl bence 900 altına alınabilir gibi kullanan var mı?