Rampage yazılımını kuramıyorum

LokmanBey

80+ Silver
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
3,144
Reaksiyon skoru
2,061
Önceden kurabildiğin yazılımı kuramadım tekrardan antivirüs programını kapatmamı söylüyor kapatığım'da durum yine aynı kaspersky programını kullanıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yardımcı olur musunuz internete bu konu ile alakalı bir şey bulamadım ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

+UP

Yardım edebilecek kimse yok mu?
 
Son düzenleme:
Önceden kurabildiğin yazılımı kuramadım tekrardan antivirüs programını kapatmamı söylüyor kapatığım'da durum yine aynı kaspersky programını kullanıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yardımcı olur musunuz internete bu konu ile alakalı bir şey bulamadım ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

+UP

Yardım edebilecek kimse yok mu?
Çözümünü bilmiyorum ama bu saate fazla kişi açık olmaz yarın konu açarsan daha iyi olur
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,173
Mesajlar
11,074,369
Üyeler
198,074
Son üye
alva315
Geri
Top