Arkadaşlar trendyol üzerinden Beyaz Razer deathadder v3 pro aldım. 3500 e aldım. Satıcı techburada. Diğer yerlerde hep 5000 tl den başlıyor. H.O or G.O? Çok hardcore falan oyun oynamıyorum ama tipi çok hoşuma gidiyordu. Satıcı nasıl sizce sıkıntı çıkar mı teşekkürler
Amazonda aynı satıcıdan Barracuda X aldım, ürünü kaydettirdim, programını aktif edemediğim için müşteri hizmetlerine yazdım, ürün israil kayıtlı amerika kıtasında tanıdığınız varsa aldırabilirsiniz dedi, kısacası ürün ucuz yollardan geliyor ülkemize razerin global garantisi var diye hatırlıyorum sorun çıkmaz sanki
edt: garantisi global değilmiş
Arkadaşlar trendyol üzerinden Beyaz Razer deathadder v3 pro aldım. 3500 e aldım. Satıcı techburada. Diğer yerlerde hep 5000 TL den başlıyor. H.O or G.O? Çok hardcore falan oyun oynamıyorum ama tipi çok hoşuma gidiyordu. Satıcı nasıl sizce sıkıntı çıkar mı teşekkürler
Amazonda aynı satıcıdan Barracuda X aldım, ürünü kaydettirdim, programını aktif edemediğim için müşteri hizmetlerine yazdım, ürün israil kayıtlı amerika kıtasında tanıdığınız varsa aldırabilirsiniz dedi, kısacası ürün ucuz yollardan geliyor ülkemize razerin global garantisi var diye hatırlıyorum sorun çıkmaz sanki
Global garanti çalışmıyor. Razer Türkiyeye kesinlikle ürün göndermiyor çok kez denedim. Sebebini sorduğumda vergi ücretleri vs olayları dedi.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu da razer global ile iletişime geçtikten sonra attıkları son mesaj ;
How are you today? I hope you're doing great. My name is Rizza, one of the Razer Tech Support and I will be happy to assist you with your concern.
We are sending you this email in regards with your warranty claim for your RazerDeathAdderV3Pro. We sincerely apologize for the inconvenience.
We did our best to request for your claim. However, the request was not approved as your product was purchased from a seller that is not yet authorized by Razer. For now, please contact the seller directly to initiate your return. More information about this policy is available at www.razer.com/warranty (Section 4. Who is authorized to sell Razer Products?). You may use the link below as a guide on how to contact your seller.
Mouse mükemmel de 5dk önce garanti için servise gönderdim. Mayıs ayında almıştım.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Global garanti çalışmıyor. Razer Türkiyeye kesinlikle ürün göndermiyor çok kez denedim. Sebebini sorduğumda vergi ücretleri vs olayları dedi.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu da razer global ile iletişime geçtikten sonra attıkları son mesaj ;
How are you today? I hope you're doing great. My name is Rizza, one of the Razer Tech Support and I will be happy to assist you with your concern.
We are sending you this email in regards with your warranty claim for your RazerDeathAdderV3Pro. We sincerely apologize for the inconvenience.
We did our best to request for your claim. However, the request was not approved as your product was purchased from a seller that is not yet authorized by Razer. For now, please contact the seller directly to initiate your return. More information about this policy is available at www.razer.com/warranty (Section 4. Who is authorized to sell Razer Products?). You may use the link below as a guide on how to contact your seller.