Razer servisi kulaklığı tamir etmiyor!!!

MustafaaY

80+ Silver
Katılım
17 Ocak 2021
Mesajlar
2,414
Reaksiyon skoru
690
Bende razer blackshark v2x vardı kulaklığı kafama taktığımda kulaklık yükseklik ayarı aşağıya doğru indigi için kafamdan düşüyordu. Garantisi bitmişti yinede Servise gönderdim sıfırı 1600₺ olan kulaklık için 2200₺ karışıklığına değişim önerdiler kabul etmedim. Bende sadece o yeri tamir edermisiniz ücreti de neyse veririm dedim bana tamir edemeyiz dediler ne yapabilirim şuan. Değişim kabul etmeyicem kulaklığı bu yüzden kullanamıyorum.
 
Son düzenleme:
Kanki bende de xiaomi kulaklığı tamir için götürdüğümde 1 hafta geçmesine rağmen değiştirmemişlerdi mağaza çıkışında camına fırlatıp kaçtım çatlamıştı
 
Kanki bende de xiaomi kulaklığı tamir için götürdüğümde 1 hafta geçmesine rağmen değiştirmemişlerdi mağaza çıkışında camına fırlatıp kaçtım çatlamıştı
seni olay bambaşkaymış :D
 
Bendede v2x sorunu var. almayın bence aldırmayın.
 
Bende razer blackshark v2x vardı kulaklığı kafama taktığımda kulaklık yükseklik ayarı aşağıya doğru indigi için kafamdan düşüyordu. Servise gönderdim sıfırı 1600₺ olan kulaklık için 2200₺ karışıklığına değişim önerdiler kabul etmedim. Bende sadece o yeri tamir edermisiniz ücreti de neyse veririm dedim bana tamir edemeyiz dediler ne yapabilirim şuan. Değişim kabul etmeyicem kulaklığı bu yüzden kullanamıyorum.
Garantisi devam etmiyor muydu ürünün? Yani böyle durumlarda tüketici mahkemesine verin. Kusurlu ürün de mutlaka değişim yapmaları gerekiyor ya da üst model. Birkaç arkadaş da ses konusunda sıkıntı yaşıyordu onlara da söylemiştim zamanında üst model önermişlerdi. Bu doğal hakkınız.
 
Genel olarak servis ürün tamir etmiyor, parça değişim yapıyor. Garanti kapsamında değilse yapılması gerekeni yapmış. Eğer garanti devam ediyorsa ücretsiz değişmesi gerekir, kullanıcı tarafından bozulmadıysa.
 
Garantisi devam etmiyor muydu ürünün? Yani böyle durumlarda tüketici mahkemesine verin. Kusurlu ürün de mutlaka değişim yapmaları gerekiyor ya da üst model. Birkaç arkadaş da ses konusunda sıkıntı yaşıyordu onlara da söylemiştim zamanında üst model önermişlerdi. Bu doğal hakkınız.
Arkadaşa değişim önermişler zaten arkadaş illa tamir istiyor. Pardon ücretli değişim istemişler özür ben yanlış anlamışım. İlginç bi olay muhtemelen garanti bitti garanti bitmeden gönderseydi gene tamir etmeyip yeni ürün veya muadilini yollarlardı. Tamir bitmiş Türkiyede
 
Bendede v2x sorunu var. almayın bence aldırmayın.
Bende aldıydım 22 de cızırtı vardı bıraz ve kablosu koptu benden kaynaklı onu koparıp yeniden bağladım yine olmadı heralde ucunda sorun var pc de tanımıyo usandım ugrasmaya cloud 3 kablolu aldım efsane bişet
 
Garantisi devam etmiyor muydu ürünün? Yani böyle durumlarda tüketici mahkemesine verin. Kusurlu ürün de mutlaka değişim yapmaları gerekiyor ya da üst model. Birkaç arkadaş da ses konusunda sıkıntı yaşıyordu onlara da söylemiştim zamanında üst model önermişlerdi. Bu doğal hakkınız.
Garantisi bittik maalesef, ücreti neyse tamir edin parasını verim dedim yapmıyorlar yinede.

Genel olarak servis ürün tamir etmiyor, parça değişim yapıyor. Garanti kapsamında değilse yapılması gerekeni yapmış. Eğer garanti devam ediyorsa ücretsiz değişmesi gerekir, kullanıcı tarafından bozulmadıysa.
Parasını versem bile parça değişimi yapmıyorlar çok saçma bir durum. Hala sapasağlam çalışır durumda olan kulaklığı kafa bandı ayarı olan yeri tamir etmiyorlar diye kullanamıyıcam. Yada kendim bir yol bişeyler bulucam çözüm için
 
Son düzenleme:
Parasını versem bile parça değişimi yapmıyorlar çok saçma bir durum. Hala sapasağlam çalışır durumda olan kulaklığı kafa bandı ayarı olan yeri tamir etmiyorlar diye kullanamıyıcam. Yada kendim bir yol bişeyler bulucam çözüm için
Tamam şimdi oldu. Kusura bakmayın ben konuyu yanlış anladım. Ben sandım ki kafa bandını değiştirmek için para istiyorlar. Siz de diyorsunuz ki tamir (kafa bandı değişmesi) olmuyor, ürün değiştirmek için para istiyorlar. Bu durumda şu yolu izleyebilirsiniz. Türkiye'de satılan herhangi bir teknolojik aletin en az 2 yıl garantisi ve 5 yıl parça ve tamir garantisi olmak zorunda. Eğer servis belirli ürünün arızasını gerek işçilik olarak, gerek parça olarak sağlayamıyorsa müşterinin seçimlik hakkı devreye girer. Bu seçimlik hakkı ise ürün değişimi, yoksa misli (benzeri) ile değişimi, iki durumda sağlanamıyorsa para iadesi yapılmak zorundadır. Ama bu servis ve satıcı firmanın tercihine bağlı değil, tüketici tarafından belirlenir. Şunu yapabilirsiniz. Eğer ürün 5. yılını doldurmadıysa ürünün ücretli tamirini iste, eğer yapmazlar ise böyle bir hakkının olduğunu, geri çevrilmesi durumunda tüketici hakem heyetine başvuracağını, zararın en üst kademen tahsilini isteyeceğini belirt. Geri adım atmazlarsa da dediğimi yap, paranı alırsın. Geçmiş olsun.
 
Tamam şimdi oldu. Kusura bakmayın ben konuyu yanlış anladım. Ben sandım ki kafa bandını değiştirmek için para istiyorlar. Siz de diyorsunuz ki tamir (kafa bandı değişmesi) olmuyor, ürün değiştirmek için para istiyorlar. Bu durumda şu yolu izleyebilirsiniz. Türkiye'de satılan herhangi bir teknolojik aletin en az 2 yıl garantisi ve 5 yıl parça ve tamir garantisi olmak zorunda. Eğer servis belirli ürünün arızasını gerek işçilik olarak, gerek parça olarak sağlayamıyorsa müşterinin seçimlik hakkı devreye girer. Bu seçimlik hakkı ise ürün değişimi, yoksa misli (benzeri) ile değişimi, iki durumda sağlanamıyorsa para iadesi yapılmak zorundadır. Ama bu servis ve satıcı firmanın tercihine bağlı değil, tüketici tarafından belirlenir. Şunu yapabilirsiniz. Eğer ürün 5. yılını doldurmadıysa ürünün ücretli tamirini iste, eğer yapmazlar ise böyle bir hakkının olduğunu, geri çevrilmesi durumunda tüketici hakem heyetine başvuracağını, zararın en üst kademen tahsilini isteyeceğini belirt. Geri adım atmazlarsa da dediğimi yap, paranı alırsın. Geçmiş olsun.
Ürün 4. Yılda şuan, valla thh falan uğraşmak istemiyorum ya. Ücretli tamir istedim olmuyormuş, en kötü kendim kurcalayıp orayı sabitleyicem yapabilirsem.
 
Garantisi bittik maalesef, ücreti neyse tamir edin parasını verim dedim yapmıyorlar yinede.


Parasını versem bile parça değişimi yapmıyorlar çok saçma bir durum. Hala sapasağlam çalışır durumda olan kulaklığı kafa bandı ayarı olan yeri tamir etmiyorlar diye kullanamıyıcam. Yada kendim bir yol bişeyler bulucam çözüm için
Anladım hocam ben garantisi devam ediyor sandım. 1600 TL zaten sıfırı dediğiniz gibi o kadar masrafa gerek yok. İade isteyip kendiniz kurcalarsınız en iyisi o başka türlü çıkılmaz işin içinden. ya da ikinci elden cüzi miktardan satıp sıfır kulaklık da alınabilir.
 
Geri
Top