Razer'mı steelseries'mi

Katılım
18 Ekim 2024
Mesajlar
71
Reaksiyon skoru
1
Ben olsam Razer marka olan mouse'u tercih ederdim. Raporlama, tarama hızlarında ve testin genelinde zaten katlamış Steelseries'i. Razer dış görünüş olarak da göze daha hoş geliyor. Steelseries ne öyle mousa fileli çorap giydirmişler gibi cacık olmuş.
 
Attığınız mouselar bence gereksiz pahalı.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,175
Mesajlar
11,085,049
Üyeler
198,255
Son üye
ousan1903
   
Geri
Top