erolerol387
80+
- Katılım
- 2 Ekim 2023
- Mesajlar
- 143
- Reaksiyon skoru
- 37
Çok kısa ve öz bir soru,b1-b2 arası İngilizcenin olduğunu düşünüyorum (üniversitede hazırlık okuyorum b2 ye geçeceğim yakında muhtemelen, buraya dayanarak söylüyorum) rdr2'yi tamamen ingilizce oynarsam hikayesini anlayabilirmiyim, yoksa türkçe yama mı kurayım?