Neler Yeni

Yardım Riot Games, Superonline ve paket kaybı üçgeni

ofcmate

80+
Katılım
25 Şubat 2022
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Zafer Yıldırım
Merhaba, yaklaşık 1 ay önce başlayan bir sorunum var. League of Legends'da oyuna girerken yükleme ekranında devamlı olarak "yeniden bağlan" ekranına dönüyorum. Ancak bunun ihtimali tamamen rastgele. Üst üste birkaç maç sorunsuz bir şekilde oyuna girebildiğim gibi üst üste 3 4 oyun boyunca da girerken bu sorunu yaşayabiliyorum. Çözmek için birkaç kez yeniden bağlanmam gerekiyor. Sonrasında sorunsuz bir oyun deneyimi yaşıyorum ancak tek sıkıntı oyuna girmek. Riot'a bilet gönderdim ve benden 185.40.65.1 ve 162.249.79.1 IP'lerine Ping Plotter testi yapmamı istediler. %80 civarında paket kaybı çıkıyor ancak günün farklı saatlerinde kafasına göre %0 çıktığı da oluyor :D Ancak internetimde kesinlikle bir problem yok. İndirme hızımda, pingimde en ufak bir düşüş yok. Sadece ve sadece LoL'e bağlanırken problemim var. Riot destek ekibi internetimle alakalı sorun olduğunu ve servis sağlayıcımla iletişime geçmemi istedi. Onlarla iletişime geçtim, daha adresime gelmeden sorunu modemden kaynaklı olarak tespit edip ellerinde modemle modemi değiştirmeye geldiler. Modem değişikliğinden sonra 2 hafta boyunca hiç sorun yaşamadım. Ancak bu haftanın başında sorun tekrar kendini gösterdi. Aynı haliyle tekrar başladı ve ben tekrar Superonline ile görüştüm. Epey telefon açtım ve 3 4 farklı talep oluşturdum. En sonunda onları tekrar adresime davet etmeyi başardım. Gelen teknisyen yanında bir bilgisayarla gelip tüm testleri yaptı ve olması gerektiği gibi her şey yolunda çıktı. Kendisi Valorant oynadığını ve iş hayatında bu tür şikayetlerin arttığını söyledi. Ping Plotter'i gösterdiğimde o da Riot sunucularını suçladı. Bugün Riot'a tekrar yazdım ve bana böyle bir sorun olsa saklamayacaklarını ve Ping Plotter'da çıkan sonucun %100 servis sağlayıcı kaynaklı olduğunu söyledi.

Riot'a hak veriyorum çünkü Ping Plotter testi bence de Superonline taraflı sorun olduğunu gösteriyor.

Öte yandan Superonline'ye daha çok hak veriyorum çünkü internetim sadece Riot Games yönünde sorun yaşıyor. Onun dışında ne hızımda, ne pingimde hiçbir sorun yok.

Sonuç olarak ikisi de suçu birbirine atıyor ancak ikisi de bana çözüm üretemiyor. Ben arada kaldım, Riot ile aktif olarak görüşüyorum onlardan alacağım dönüş ışığında tekrar Superonline ile görüşmeyi düşünüyorum ama bu iki taraf arasında sıkıştım kaldım. Ne yapmalıyım?
 

ofcmate

80+
Katılım
25 Şubat 2022
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Zafer Yıldırım
Merhaba,
Henüz L1 yada başka bir yerden kontrol için aranmadım. Cgn güncellemesi sonrasında 7 gün geçti ve 0 paket kaybı ile oyun oynadım 7 gün boyunca. Bendeki sorun düzeldi diyebilirim.
Sorunu yaşayan diğer arkadaşlar cgn güncellemesi yaptırarak deneyebilirler. Ancak müşteri hizmetleri ve saha ekibi ile bu konuyu çözemiyorsunuz. Üst seviyedeki ekip riot için sorunsuz olan cgn bloğuna sizi aktarabiliyor.
Merhaba, değişiklikten bu yana tecrübeleriniz nasıl? Sorun yaşadınız mı?
 
Katılım
6 Temmuz 2022
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
efe demir
Merhaba geç oldu kusura bakmayın.(Sorun düzelince insanın aklına gelmiyor) Sorun tamamen düzeldi bende, yaklaşık 2,5 aydır 1 kere bile sorun yaşamadım. Sorun kesinlikle superonline kaynaklı ve onunla çözebilirsiniz. Sizi düzgün bir nat bloğuna alırlarsa sorun çözülecektir.
 

ofcmate

80+
Katılım
25 Şubat 2022
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Zafer Yıldırım
Merhaba geç oldu kusura bakmayın.(Sorun düzelince insanın aklına gelmiyor) Sorun tamamen düzeldi bende, yaklaşık 2,5 aydır 1 kere bile sorun yaşamadım. Sorun kesinlikle superonline kaynaklı ve onunla çözebilirsiniz. Sizi düzgün bir nat bloğuna alırlarsa sorun çözülecektir.
Merhabalar, öncelikle gecikmeniz sorun değil. İlginç bir şekilde yaklaşık 1.5 aydır benim bağlantımda da hiçbir sorun yok. Hatta öyle ki sorun olsa da onlara tekrar sinirlensem diye bekliyorum. Taahhüt yenileme zamanım geldi çattı ve Superonline'ye tekrar güvenip güvenmemek konusunda kararsızım ancak sanırım sorunu benimseyip çözmüşler gibi duruyor. Konuya daha önce yorumda bulunan üyelerin şuanki durumlarını merak ediyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

EDİT: Eğer merak eden varsa haziran ayının başında tüketici hakem heyetine gönderdiğim şikayetin sonucu geçtiğimiz günlerde gelmiş. Hat sahibinin babam olması ve şikayeti benim göndermemden ötürü tam 4 ay sonra tek kelimeyle REDDEDİLMİŞ. Superonline'nin bu savunmayı yapmak için tam 4 ay süresi olması...
 

jackarmis

80+
Katılım
4 Ocak 2022
Mesajlar
93
Merhaba geç oldu kusura bakmayın.(Sorun düzelince insanın aklına gelmiyor) Sorun tamamen düzeldi bende, yaklaşık 2,5 aydır 1 kere bile sorun yaşamadım. Sorun kesinlikle superonline kaynaklı ve onunla çözebilirsiniz. Sizi düzgün bir nat bloğuna alırlarsa sorun çözülecektir.
Merhaba. Forumu hala güncel kullanıyor musun? https://forum.donanimarsivi.com/konu/lol-oynarken-1-saniye-lag-sorunu.679830/ konuma yardımcı olabilir misin?
 
Top Bottom