Neler Yeni

Yardım Riot Games, Superonline ve paket kaybı üçgeni

ofcmate

80+
Katılım
25 Şubat 2022
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Zafer Yıldırım
Merhaba, yaklaşık 1 ay önce başlayan bir sorunum var. League of Legends'da oyuna girerken yükleme ekranında devamlı olarak "yeniden bağlan" ekranına dönüyorum. Ancak bunun ihtimali tamamen rastgele. Üst üste birkaç maç sorunsuz bir şekilde oyuna girebildiğim gibi üst üste 3 4 oyun boyunca da girerken bu sorunu yaşayabiliyorum. Çözmek için birkaç kez yeniden bağlanmam gerekiyor. Sonrasında sorunsuz bir oyun deneyimi yaşıyorum ancak tek sıkıntı oyuna girmek. Riot'a bilet gönderdim ve benden 185.40.65.1 ve 162.249.79.1 IP'lerine Ping Plotter testi yapmamı istediler. %80 civarında paket kaybı çıkıyor ancak günün farklı saatlerinde kafasına göre %0 çıktığı da oluyor :D Ancak internetimde kesinlikle bir problem yok. İndirme hızımda, pingimde en ufak bir düşüş yok. Sadece ve sadece LoL'e bağlanırken problemim var. Riot destek ekibi internetimle alakalı sorun olduğunu ve servis sağlayıcımla iletişime geçmemi istedi. Onlarla iletişime geçtim, daha adresime gelmeden sorunu modemden kaynaklı olarak tespit edip ellerinde modemle modemi değiştirmeye geldiler. Modem değişikliğinden sonra 2 hafta boyunca hiç sorun yaşamadım. Ancak bu haftanın başında sorun tekrar kendini gösterdi. Aynı haliyle tekrar başladı ve ben tekrar Superonline ile görüştüm. Epey telefon açtım ve 3 4 farklı talep oluşturdum. En sonunda onları tekrar adresime davet etmeyi başardım. Gelen teknisyen yanında bir bilgisayarla gelip tüm testleri yaptı ve olması gerektiği gibi her şey yolunda çıktı. Kendisi Valorant oynadığını ve iş hayatında bu tür şikayetlerin arttığını söyledi. Ping Plotter'i gösterdiğimde o da Riot sunucularını suçladı. Bugün Riot'a tekrar yazdım ve bana böyle bir sorun olsa saklamayacaklarını ve Ping Plotter'da çıkan sonucun %100 servis sağlayıcı kaynaklı olduğunu söyledi.

Riot'a hak veriyorum çünkü Ping Plotter testi bence de Superonline taraflı sorun olduğunu gösteriyor.

Öte yandan Superonline'ye daha çok hak veriyorum çünkü internetim sadece Riot Games yönünde sorun yaşıyor. Onun dışında ne hızımda, ne pingimde hiçbir sorun yok.

Sonuç olarak ikisi de suçu birbirine atıyor ancak ikisi de bana çözüm üretemiyor. Ben arada kaldım, Riot ile aktif olarak görüşüyorum onlardan alacağım dönüş ışığında tekrar Superonline ile görüşmeyi düşünüyorum ama bu iki taraf arasında sıkıştım kaldım. Ne yapmalıyım?
 

Kone58

80+
Katılım
22 Mayıs 2021
Mesajlar
30
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
Berkay Bıyık
Aynı sorunu ben de aylardır yaşıyorum en son canıma tak etti ethernet kablosu ile bağlandım ve bir sıkıntı yoktu. Komik olan durum senin de dediğin gibi iki tarafında problemi birbirine atması ama ben sorunun internet sağlayıcısında olduğunu düşünüyorum. Çünkü benim sıkıntım sadece riot games oyunlarında değil diğer oyunlarda da aynı sıkıntıları yaşıyorum.
 

ofcmate

80+
Katılım
25 Şubat 2022
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Zafer Yıldırım
Aynı sorunu ben de aylardır yaşıyorum en son canıma tak etti ethernet kablosu ile bağlandım ve bir sıkıntı yoktu. Komik olan durum senin de dediğin gibi iki tarafında problemi birbirine atması ama ben sorunun internet sağlayıcısında olduğunu düşünüyorum. Çünkü benim sıkıntım sadece riot games oyunlarında değil diğer oyunlarda da aynı sıkıntıları yaşıyorum.
Kablosuz bağlanıyorsanız bu tür sorunlarda kablolu bağlanmak genelde sorunu çözer, çözebildiğinize sevindim.

@Berat Özdemir size discord'dan istek gönderdim kabul edebilir misiniz?
 

buerls

80+
Katılım
14 Mayıs 2022
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Metehan Demiralp
Aynı sorun bende de var Ankara' da yaşıyorum Superonline kullanıyorum. Ayrıca statik ip hizmeti alıyorum ve sadece Riot Games oyunlarında değil başka birçok sitede bu problemle karşılaşıyorum. Sorunla alakalı aldığım geri bildirimin "hızınız normal görünüyor" olması içler acısı.
 
Son düzenleme:

Mbr8

80+
Katılım
23 Mayıs 2022
Mesajlar
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Mehmet Burak ÖZCAN
Merhaba, yaklaşık 1 ay önce başlayan bir sorunum var. League of Legends'da oyuna girerken yükleme ekranında devamlı olarak "yeniden bağlan" ekranına dönüyorum. Ancak bunun ihtimali tamamen rastgele. Üst üste birkaç maç sorunsuz bir şekilde oyuna girebildiğim gibi üst üste 3 4 oyun boyunca da girerken bu sorunu yaşayabiliyorum. Çözmek için birkaç kez yeniden bağlanmam gerekiyor. Sonrasında sorunsuz bir oyun deneyimi yaşıyorum ancak tek sıkıntı oyuna girmek. Riot'a bilet gönderdim ve benden 185.40.65.1 ve 162.249.79.1 IP'lerine Ping Plotter testi yapmamı istediler. %80 civarında paket kaybı çıkıyor ancak günün farklı saatlerinde kafasına göre %0 çıktığı da oluyor :D Ancak internetimde kesinlikle bir problem yok. İndirme hızımda, pingimde en ufak bir düşüş yok. Sadece ve sadece LoL'e bağlanırken problemim var. Riot destek ekibi internetimle alakalı sorun olduğunu ve servis sağlayıcımla iletişime geçmemi istedi. Onlarla iletişime geçtim, daha adresime gelmeden sorunu modemden kaynaklı olarak tespit edip ellerinde modemle modemi değiştirmeye geldiler. Modem değişikliğinden sonra 2 hafta boyunca hiç sorun yaşamadım. Ancak bu haftanın başında sorun tekrar kendini gösterdi. Aynı haliyle tekrar başladı ve ben tekrar Superonline ile görüştüm. Epey telefon açtım ve 3 4 farklı talep oluşturdum. En sonunda onları tekrar adresime davet etmeyi başardım. Gelen teknisyen yanında bir bilgisayarla gelip tüm testleri yaptı ve olması gerektiği gibi her şey yolunda çıktı. Kendisi Valorant oynadığını ve iş hayatında bu tür şikayetlerin arttığını söyledi. Ping Plotter'i gösterdiğimde o da Riot sunucularını suçladı. Bugün Riot'a tekrar yazdım ve bana böyle bir sorun olsa saklamayacaklarını ve Ping Plotter'da çıkan sonucun %100 servis sağlayıcı kaynaklı olduğunu söyledi.

Riot'a hak veriyorum çünkü Ping Plotter testi bence de Superonline taraflı sorun olduğunu gösteriyor.

Öte yandan Superonline'ye daha çok hak veriyorum çünkü internetim sadece Riot Games yönünde sorun yaşıyor. Onun dışında ne hızımda, ne pingimde hiçbir sorun yok.

Sonuç olarak ikisi de suçu birbirine atıyor ancak ikisi de bana çözüm üretemiyor. Ben arada kaldım, Riot ile aktif olarak görüşüyorum onlardan alacağım dönüş ışığında tekrar Superonline ile görüşmeyi düşünüyorum ama bu iki taraf arasında sıkıştım kaldım. Ne yapmalıyım?
Birebir aynı sorunlarla yaklaşık olarak senin konuyu açtığın tarihten beri bende uğraşmaktayım, bende su anda superonline ve riot support ile ticketlasarak sorunu çözmeye çalısıyorum, su an için hissettiğim turkcell tv + ‘ın açık olduğu sırada veya herhangi bir şekilde evde başka bir cihazdan internet kullanımı sırasında gerçekleşen bir durum , lol ile ilgili arkaplanda internet kullanan dc blitz vs programları kapatarak tekrar bağlandığında kalıcı olmasada sorun çözülüyor, ne yazıkki valorantta sorun bu şekilde de çözülmüyor, kalıcı birşeyler bulabilmem dahilinde paylaşacağım.
 
Katılım
6 Temmuz 2022
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
efe demir
Aynı sorunu yaşıyorum. Riotla 1 aydır yazışıyorum ,her akşam superonline ile telefonda konuşuyorum. Ama çözemedim.
Denediklerim
- hız yükseltmek 20 den 50 ye geçtim *faturam 30 tl arttı.
- modem değişimi wifi-6 huawei modeme geçtim *125tl kurulum üccreti verdim
- kablolu kablosuz, sadece pc internete bağlı şekilde denedim, tv plus ı kapadım
- oyunu silip temiz kurulum yaptım
- hextech repair tool ile kontroller sağladım
Riot sorunu iss'e bu şekilde anlat çözmesi gerekenler onlar sorun olsa herkes yaşar bir sorun yok bizde diyor, Superonline 20 den fazla kez aradım, internette problem gözükmediğini hız değerlerimin normal olduğunu iletiyor. Çözebilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
 

berat4406

80+
Katılım
7 Temmuz 2022
Mesajlar
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
berat kalkan
Merhaba tamamen aynı sorunu son 1 haftadır yaşıyorum bir şeyleri değiştirip değiştirip(oyunu yeniden kurmak, modeme res atmak, blitzi silmek vb.) tekrar deniyorum . Tam düzeldi diyorum ama bir sonraki oyun tadaaa!! aynı problem oyundan soğudum artık gerçekten çözüm bulabilen biri varsa iletirse sevinirim
not : kabloyla bağlantı yapıyorum
 

ofcmate

80+
Katılım
25 Şubat 2022
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Zafer Yıldırım
Aynı sorunu yaşıyorum. Riotla 1 aydır yazışıyorum ,her akşam superonline ile telefonda konuşuyorum. Ama çözemedim.
Denediklerim
- hız yükseltmek 20 den 50 ye geçtim *faturam 30 TL arttı.
- modem değişimi wifi-6 huawei modeme geçtim *125tl kurulum üccreti verdim
- kablolu kablosuz, sadece pc internete bağlı şekilde denedim, tv plus ı kapadım
- oyunu silip temiz kurulum yaptım
- hextech repair tool ile kontroller sağladım
Riot sorunu iss'e bu şekilde anlat çözmesi gerekenler onlar sorun olsa herkes yaşar bir sorun yok bizde diyor, Superonline 20 den fazla kez aradım, internette problem gözükmediğini hız değerlerimin normal olduğunu iletiyor. Çözebilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
Merhaba tamamen aynı sorunu son 1 haftadır yaşıyorum bir şeyleri değiştirip değiştirip(oyunu yeniden kurmak, modeme res atmak, blitzi silmek vb.) tekrar deniyorum . Tam düzeldi diyorum ama bir sonraki oyun tadaaa!! aynı problem oyundan soğudum artık gerçekten çözüm bulabilen biri varsa iletirse sevinirim
not : kabloyla bağlantı yapıyorum
Üzgünüm ki sorunlarımızın çözümü yok. Superonline'yi 1 ay önce tüketici hakem heyetine şikayet ettim. Yapılacak en doğru hareket farklı ISS'lere geçmek olacak. Taahhütümün bitmesini bekliyorum. Geçici bir çözüm bulmak için VPN kullanabilirsiniz. Premium VPN'lerin Türkiye sunucularında aynı pinginizi alabiliyorsunuz.
 

TheSentai

80+
Katılım
7 Temmuz 2022
Mesajlar
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Baturay Çetinel
Buradaki arkadaşlarla aynı süreci yaşamamıza şaşırdım. Benim modemimi de değiştirdiler, aynı şekilde Riot ve Superonline ile sürekli ticketlaşıyorum, tüm gün müşteri hizmetleriyle konuşuyorum. Sorunu çözemediler. Port yönlendirme bile yaptım her şeyle uğraştım ama sorunu çözemiyorum. Böyle rezillik olamaz.
 

ofcmate

80+
Katılım
25 Şubat 2022
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Zafer Yıldırım
Buradaki arkadaşlarla aynı süreci yaşamamıza şaşırdım. Benim modemimi de değiştirdiler, aynı şekilde Riot ve Superonline ile sürekli ticketlaşıyorum, tüm gün müşteri hizmetleriyle konuşuyorum. Sorunu çözemediler. Port yönlendirme bile yaptım her şeyle uğraştım ama sorunu çözemiyorum. Böyle rezillik olamaz.
İnanın bu sorunu yaşayan herkesin başına bu geliyor. Hepimizin aynı şikayeti var, suçluyu da biliyorlar ve salağa yatıyorlar. Üstte dediğim gibi, Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayette bulundum. "Sonuç çıkar mı?" derseniz bence çıkmaz ancak ben bu şikayet mevzusunu taahhütüm bitinceye veya tek taraflı fesih hakkı kazanıncaya kadar uzatacağım. Taahhütüm 2023 ocak ayında son buluyor. Yakın zamanda beni "taahhütünüz bitiyor" diyerek teklif yapmak için arayacaklardır. O günü iple çekiyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Superonline her yerde olduğu gibi burada da kendine yakışanı yapıyor tabii. İnternette ufak bir araştırma yaptım, şikayetim şuanda "savunma istendi" aşamasında. Superonline'nin savunma yapmak için yaklaşık 1 ay süresi varmış. 1 ay bugün doldu. Savunma yapmazlarsa 15 gün daha mühlet veriliyormuş. Araya bayram girdi derken muhtemelen en erken temmuz sonu bir cevap alırım. Superonline'nin oturup bir cevap yazacağını da sanmıyorum. Muhtemelen böyle şikayetlerle her gün muhatap olduklarından kendilerini haklı çıkartacak metinleri vardır. Ben cevap geldikçe karşı saldırı yapmaya devam edeceğim.
 

TheSentai

80+
Katılım
7 Temmuz 2022
Mesajlar
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Baturay Çetinel
Ben hala sorunu çözmek için uğraşmaya devam ediyorum. Eğer bir sonuç alabilirsem buraya yazacağım. Sen de en iyisini yapıyorsun hocam. Taahhütten dolayı insanların aboneliklerini iptal edemeyeceklerini bildikleri için sallıyorlar.
 

Akemi

80+
Katılım
11 Haziran 2022
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Berrin Çelik
Yaklaşık 3-4 aydır aynı sorunu ben de yaşıyorum ve yoruldum.2 kere teknik servis cagirdim 15-20 kez musteri hizmetlerini aramışımdır.Sırf bu sorun yüzünden lol oynarken telefon internetimden bağlanıyorum artık.2 Kere teknik servis geldi birinde modem değiştirildi sorun yaşamanız normal eski modem kullanıyormuşsunuz dendi fakat sorun hala devam etti ikinci gelişinde de modemin yanındaki kutunun kablosundaki sorun giderildi fakat hiç faydası olmadı.Gelen teknik servis game paketinden bahsetti alırsanız sorununuz çözülür oyun oynayan müşterilerimiz kullanıyor sıkıntı yaşayanlar game paketi aldıktan sonra bir daha teknik servis çağırmadılar memnun kaldılar falan dediler fakat nerdeyse 100 tl fazlaydı normal paketimden ve sorunun çözülceğine de inanamadım açıkcası.Binada superonline fiber olmasına rağmen turknete başvurdum ve kurulum için bekliyorum umarım kurtulucam bu iletten
 
Katılım
6 Temmuz 2022
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
efe demir
Bu gün teknik servis geldi. Teknik servisi de modemi aralıklı açıp kapatıp kopma problemi ve yanında paket kaybının olduğunu belirtip zorla çağırabildim yoksa bizde sorun görünmüyor diyip teknik servise de 150tl dediler. Durumu anlattım, her şeyi gösterdim. Benim yapabileceğim bir şey yok abi sinyal normal gözüküyor cayma bedeli karşılayan kampanyalar var bak istersen dedi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,034,102
Mesajlar
9,319,259
Üyeler
163,946
Son üye
barmaley02
Top Bottom