moonofsoup
80+
- Katılım
- 16 Ekim 2024
- Mesajlar
- 7
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 0
- İsim
- Hüsnü baday
Aslinda belli bir fikrim var bu dogrultuda ufak bi ekip kurdum cevremden 4 kisilik dokumasyonum falan hazir ama daha başlardayiz hepimiz genc oldugumuzdan dolayi ozelliklede bu işte acemiyiz ve ilk defa boyle birseye kalkisiyoruz o yjzden basarma ihtimalimi kwstiremiyorum bunu ogrenmek icin oyun fikrim hakkinda geri donus almam gerektigini anladim. Oyun 4 kisilik (local sunucu bazli deilde local sekilde caliscak ve 4 kisi olmak zorunlu) absürt mizah ve kara mizahin bol bol oldugu ama hikayeli bir oyun deil oyun ici sunumlarla bunu vermek istiyoruz mekanikler ise genis olmasindansa derin olmasini istiyoruz her 4 bir karakterin kendine has bir gucu olcak (element gucu de denilebilir ates-buz-elektirik-hava tps boyle diyince heroic tps shooter gibi uzerimize gereksiz mob yağdıran oyunlar gelmesin) oyun tamamen yakın dovus odakli olcak herhangibi bir ekipman olmicak arada sirada kullanabilcegi element gucu olcak oyunun en onemli mekaniği kisaca anlatcak olursam bu 4 elwmwnt birbiri arasinda etkilesime gecebiliyor dogru kombolar cikarsa fazla fazla hasar cikartiyolar bunun icin 4 kisinin iyi bir takim oyunu gecirmesi lazim dusmanlarda bu element ozelligini tasicak ama onlar guc kullanmicak onlarin olayi kisaca ornek vercek olursam ates elementi buz a fazladan hasar verirken ates elementi olarak havaya hasar veremicek hasar verebilmesi icin bir diger takim arkadasinin onda etki(güç kullanmadi veya pasif islemesi icin vurmasi lazim) birakmasi lazimki damage vurabilsin bunun tam tersi sekilde mob damage lari da oyle isliyor ve bolum gecmek mob keserek deil puzzle lari cozerek olcak puzzle lari cozerken ölmemek için moblari kesmek lazim daha çok bunun gibi bir cok detay var ama boyle bile cok uzun oldu fikirlerinizi ve boyle bir oyunu oynayip oynamicanizi belirtirseniz benim icin cok destekleyici olur