Kendim gigabayt kullanıyorum ısınmada max 83 gördüm forzada bence gıgabayt ıyı yanı oyun ıcın kullanıyorum memnunumASUS GeForce DUAL RTX 2060 EVO OC 6GB GDDR6 bu model nasıldır
ama choil while var böyle mı yazılıyor emın deılım Oda kulaklık takınca yok oluyor anca kafamı kasaya dayarsam duyuluyorKendim gigabayt kullanıyorum ısınmada max 83 gördüm forzada bence gıgabayt ıyı yanı oyun ıcın kullanıyorum memnunum
Bence asus ya da msi alASUS GeForce DUAL RTX 2060 EVO OC 6GB GDDR6 bu model nasıldır
gigabyte alma onun dışında attığın model iyiASUS GeForce DUAL RTX 2060 EVO OC 6GB GDDR6 bu model nasıldır