❌İndirim Bitti! RTX5070 sadece 27.499TL



Yorumlardan bazıları
"Tüm serinin performansına gelince öyle ama genel olarak bu kart modeli oldukça iyi. Bobinler gıcırdamıyor, yük altında fanları duyamıyorum ve boştayken hiç duruyorlar. Satın alma işleminden memnunum"

"5/5 sessiz ve serin - ortalama 66-67 derecenin altında yük, maksimum 70 dereceye ulaşır ve oldukça ortalama Bunu duyabiliyorum ve bobinler gıcırdamıyor, bu yüzden duyabiliyorum tavsiye etmek :)"

"Olması gerektiği gibi çalışıyor, tek dezavantajı bazen bobinlerin sesini duyabiliyorsunuz ama bu beni rahatsız etmiyor çünkü ben Kulaklıkla oynuyorum ve sesin kendisi o kadar da iyi değil açıkça duyulabilir. Üstelik daha sessiz... Daha fazlasını genişlet"
 
Yorumlarda görüm kadarıyla bir kullanıcı 1070 ti dan geçiş yapmış 5070’e :) bizde 4070 ti dan geçiş yapan var.
 
demek ki millet almadı harbiden. bu fiyatlara alıştırırsak iyidir. stocklar da gelsin hele. may geliyor.
 
İptal ettim siparişi kargoda....
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,302
Mesajlar
11,075,786
Üyeler
198,100
Son üye
Onforyou
Geri
Top