Kulaklarını çınlattım herhalde şimdi aradılar lşasjkgşlijadlşfh
Mesaj otomatik birleştirildi:
Evime geldiler, incelemede bulundular. Hatlarda sorun olmadığını söylediler. Ancak bu bölgede bu sorunu yaşayan tek ben olmadığımı söylediler. Hatta benden sonra yan komşuma da gittiler. Şimşek sebebiyle bölgede modemlerde arıza oluşmuş. Bunu Türknet'e bildirin dediler gelen ekipler. AC750 modem kullandığım için mdoemi Türknet'ten aldığımı sandılar sanırım. Ama ben bunu ayrıca Teknosa'dan aldım. Garanti süresi de bitti. Sizce Asus'a yazsam geri dönüş sağlarlar mı değişim için?
Kulaklarını çınlattım herhalde şimdi aradılar lşasjkgşlijadlşfh
Mesaj otomatik birleştirildi:
Evime geldiler, incelemede bulundular. Hatlarda sorun olmadığını söylediler. Ancak bu bölgede bu sorunu yaşayan tek ben olmadığımı söylediler. Hatta benden sonra yan komşuma da gittiler. Şimşek sebebiyle bölgede modemlerde arıza oluşmuş. Bunu Türknet'e bildirin dediler gelen ekipler. AC750 modem kullandığım için mdoemi Türknet'ten aldığımı sandılar sanırım. Ama ben bunu ayrıca Teknosa'dan aldım. Garanti süresi de bitti. Sizce Asus'a yazsam geri dönüş sağlarlar mı değişim için?
Eğer cihazlar modeme bağlanıp modem arayüzünde işlem yapabiliyorsan zaten modem kaynaklı değildir ayrıca başkalarında da aynı sorun var demekteler bu sorun saha dolabı ile alakalı selden dolayı içine su alıp hasar almış olabilir bunu ekiplerin anlaması lazım .
Eğer cihazlar modeme bağlanıp modem arayüzünde işlem yapabiliyorsan zaten modem kaynaklı değildir ayrıca başkalarında da aynı sorun var demekteler bu sorun saha dolabı ile alakalı selden dolayı içine su alıp hasar almış olabilir bunu ekiplerin anlaması lazım .
Dostum modem hiç aktif değil. İnternet vermiyor. Adamlar gelip ölçüm yaptılar. Eve gelen kablolarda sorun yok ancak modemde sorun var diyorlar. Dolapta sorun olsa eve gelen akım olmazdı. Asus Türkiye ile bir konuşacağım bakalım ne olacak. Yapacak bir şey yok gibi gözüküyor
Dostum modem hiç aktif değil. İnternet vermiyor. Adamlar gelip ölçüm yaptılar. Eve gelen kablolarda sorun yok ancak modemde sorun var diyorlar. Dolapta sorun olsa eve gelen akım olmazdı. Asus Türkiye ile bir konuşacağım bakalım ne olacak. Yapacak bir şey yok gibi gözüküyor
Bak sana şöyle sorayım modeme cihaz bağlanabiliyor mu? Bağlanabiliyorsa modem arayüzüne girebiliyor musun? Modem arayüzüne girmen için hat olmasına gerek yok eğer giremiyosan zaten sorun vardır.
Bak sana şöyle sorayım modeme cihaz bağlanabiliyor mu? Bağlanabiliyorsa modem arayüzüne girebiliyor musun? Modem arayüzüne girmen için hat olmasına gerek yok eğer giremiyosan zaten sorun vardır.
(Türknetliyim, modemim Ac750)
Dostlar bugün işten geldiğimde annem internet gitti dedi. Bir baktım modemde ne 2.4 ne de 5ghz ışıkları yanıyor. Kapatıp açtım, kabloları sök tak yaptım. Ancak durum hâlâ aynı. Sizce bölgede internetle alakalı kopukluk mu var yoksa olumsuz hava şartı sırasında modeme zarar mı geldi? Reset atmalı mıyım? (Az önce destek kaydı oluşturdum)