ben de indirimde almıştım samsung umursamamış bile böyle ülke mi olur lan, kimse hakkını alamıyor 3. sınıf insan muamelesi görüyoruz firmalardan. şu an asus ile thh sürecim devam ediyor süreci biliyorum kardeşimize geçmiş olsun işi zor. bir de onun normal mahkeme açması gerekiyor vs vs
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
öyle bir şey yok hocam cayma hakkı kapsamında koşulsuz şartsız iade edebilir
kendi insanımız bizi dolandırıyor asusu falan geç wraith den 5k tl ye klavye aldım ve kendi ürünleri 3. kez garantiye yolluyorum 1 2 gün bekletip geri yolluyorlar. tabii ki diğerleri de umursamıycak
Tamam N11 olsa öyle olmazdı mesela ben bu tür şeyleri hepsiburada n11 amazon dışında tercih etmiyorum sağdan soldan ürün alan başıma firma olmuş ürün satıyor birde kafasına göre kural uyguluyor.
bu bir açıklama olamaz, n11 üzerinden satın aldığım üründe cayma hakkını kullanma talebimi bildirdim. n11 öyle bir hakkın yok dedi. burada en büyük kusurlu n11 yani satıcı n11 olsaydı da aynı şey olacaktı. ayrıca firma aş büyük bir firma
kendi insanımız bizi dolandırıyor asusu falan geç wraith den 5k tl ye klavye aldım ve kendi ürünleri 3. kez garantiye yolluyorum 1 2 gün bekletip geri yolluyorlar. tabii ki diğerleri de umursamıycak
bu bir açıklama olamaz, n11 üzerinden satın aldığım üründe cayma hakkını kullanma talebimi bildirdim. n11 öyle bir hakkın yok dedi. burada en büyük kusurlu n11
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
maalesef hocam, illa mahkeme açıp aylarca sürünmemiz gerekiyor
N11 lik bir durum yok direk satıcıyla çözeceksin sorunu.
N11 den N11 satıcısından almış olsaydın mağdur olmazdın.
Her türlü sen haklısın ama ülkenin adalet sistemi bu şekilde işliyor kendini garantiye alman lazım.
Aynı duruma bende düşüyordum mesela.
Bir saat beğendim türkiye distribütöründen almak yerine AMAZON ALMANYA dan aldım.
Saat 1.5 ay sonra nasıl oldu anlamadım su aldı 200ATM saat pahalıydı da.
1.5 ay sonra iade ettim aradan 1.5 ay geçmesine rağmen amazon mağdur etmedi beni Türkiye distribütöründen alsam aynı durumdaydık.
Yani bu biraz da kendi elinde sağdan soldan bu tür ürünleri alamayacaksın açık ve net çünkü ülkenin adaleti buna izin vermiyor.
Buna biraz bakındım forumlarda da sadece bu post mevcut. Bir dava olsun detayları ortaya çıksın da nasıl olduğunu bilelim. Bu arkadaştan başka kimse yaşamamış bu durumu.
Şu anlık kullanmaya devam edeceğim çünkü anlattığı ısınma vs. olsun hiçbirini yaşamadım ve baya uzun süredir de kullanıyorum.
Birkaç mühendis arkadaşa da sordum onlar da çok garipsedi çünkü öyle bir kulaklığa yük bindirmek de çok zor. Teorik açıdan patlaması imkansız dediler ama yaşanan senaryoyu detayıyla kimse bilmiyor.
Bakalım süreç tazminat davasına gitsin bir orada öğreniriz detayları.
N11 lik bir durum yok direk satıcıyla çözeceksin sorunu.
N11 den N11 satıcısından almış olsaydın mağdur olmazdın.
Her türlü sen haklısın ama ülkenin adalet sistemi bu şekilde işliyor kendini garantiye alman lazım.
Aynı duruma bende düşüyordum mesela.
Bir saat beğendim türkiye distribütöründen almak yerine AMAZON ALMANYA dan aldım.
Saat 1.5 ay sonra nasıl oldu anlamadım su aldı 200ATM saat pahalıydı da.
1.5 ay sonra iade ettim aradan 1.5 ay geçmesine rağmen amazon mağdur etmedi beni Türkiye distribütöründen alsam aynı durumdaydık.
Yani bu biraz da kendi elinde sağdan soldan bu tür ürünleri alamayacaksın açık ve net çünkü ülkenin adaleti buna izin vermiyor.
Elinden geldiğince buradan almaya bak iade konusunda sıkıntı çekmezsin mağdur etmezler.
İade almıyorum ne demek bunlar iyice şaşırttılar.N11 eskiden böyle değildi.
Elinden geldiğince buradan almaya bak iade konusunda sıkıntı çekmezsin mağdur etmezler.
İade almıyorum ne demek bunlar iyice şaşırttılar.N11 eskiden böyle değildi.
Olay Adana'da gerçekleşmiş. Forumdan bir kişinin yazdığına göre kulaklığın teki kız arkadaşının kulağında patlıyor ve kalıcı işitme kaybına neden oluyor. Konuyla alakalı doktor raporları ve tutanakları mevcutmus...