V Venom50 80+ Katılım 14 Mayıs 2020 Mesajlar 195 Reaksiyon skoru 81 13 Ekim 2020 #1 Arkadaşlar hangi telefonu almalıyım sizce çok kararsız kaldım bütce max 3850 daha hiç katamam
NwB"Rolls"Royce Cezalı 80+ Katılım 9 Ekim 2020 Mesajlar 456 En İyi Cevap 2 Reaksiyon skoru 342 13 Ekim 2020 #2 Ezhel yazmış: Arkadaşlar hangi telefonu almalıyım sizce çok kararsız kaldım bütce max 3850 daha hiç katamam Devamı için tıklayın... M51 1-2 tık daha önde.
Ezhel yazmış: Arkadaşlar hangi telefonu almalıyım sizce çok kararsız kaldım bütce max 3850 daha hiç katamam Devamı için tıklayın... M51 1-2 tık daha önde.
firat sobutay 80+ Platinum Katılım 14 Ağustos 2020 Mesajlar 15,457 En İyi Cevap 49 Reaksiyon skoru 43,580 13 Ekim 2020 #3 M51 daha iyi.
JDM seven bir kedi Cezalı 80+ Katılım 12 Ekim 2020 Mesajlar 70 Reaksiyon skoru 40 13 Ekim 2020 #4 Önerim M51'dir.