- Katılım
- 18 Şubat 2024
- Mesajlar
- 10
- Reaksiyon skoru
- 5
Samsung ssd garanti süreci hakkında pek bir yazı yok. bende kendi ssd'ımin servis süreci hakkında yazıyım dedim.
Samsung 980 pro 2 tb ssd kaynaklı mavi ekran sorunları yaşadığım oluyordu ama bir gün laptop bir anda kendinden yeniden başlattı ve diğer ssd imdeki kurulu windowsla bilgisayar açıldı. Bilgisayarı kapa aç yaparım düzelir dedim ama ssd bilgisayara takılı olduğu sürece bilgisayar siyah ekranda takılı kalıyor hata düzeltme kısmına geldiğinde kendini resetliyordu bootable usb ile kuruluma bile giremiyordum. Samsung müşteri hizmetlerine internet sitesinden yazdığımda hemen geri mesaj yazdılar ankara simge elektronik ssd servisliği yaptığını söylediler verdikleri kodla mng kargo ile yolladım
Servis için faturaya ihtiyaç yok eğer ürünüzün üretim tarihi garanti süresinde ise sıkıntı yaşamıyorsunuz tabi benimki kutuluydu kutusuzlarda süreç farklı mıdır bilmiyorum.
5 iş günü sonra aradılar ürünümün düzeltilemeyeceğini ücretsiz bir şekilde bir üst model olan 990 pro 2 tb kabul edersem
değiştireceklerini söylediler.
Not etmek istiyorum adres için arayan kişiler tekrar tekrar söylememe rağmen adresi yanlış girmeyi başardılar. Bu yüzden adresi teyit için tekrardan arayın.
Neyse elime 2 gün sonra ulaşmayınca tekrardan arayım dedim birinci aradığım kişi ilgisizdi bir kaç gün içinde gelir dedi bu aramadan sonra tekrardan aradım kargonun geldiğini ulaşamayınca şubeye geri döndüğünü söyledi. Evet mahallem yanlış girilmişti.
Tuhaf olarak normalde mesaj atıp arayan kargo şirketi bu sefer Kargo için bana ne mesaj attı ne de arad.ı
özetle ssd garanti sürecinde benzer sorunlarla cebelleşiyorsanız doğrudan samsungla iletişime geçin.
Adres için aradıklarında tekrar tekrar edin daha sonra adres teyiti için arayın
Kargonuz gelmediyse sadece bir kere aramayın birden fazla kişiyi arayın çünkü bazıları yanlış bilgi veriyor.
Eğer ben arayıp kargonun nerede olduğu öğrenmem için tekrar tekrar aramasaydım ssd geri dönecek uğraşıp duracaktım.
Samsung 980 pro 2 tb ssd kaynaklı mavi ekran sorunları yaşadığım oluyordu ama bir gün laptop bir anda kendinden yeniden başlattı ve diğer ssd imdeki kurulu windowsla bilgisayar açıldı. Bilgisayarı kapa aç yaparım düzelir dedim ama ssd bilgisayara takılı olduğu sürece bilgisayar siyah ekranda takılı kalıyor hata düzeltme kısmına geldiğinde kendini resetliyordu bootable usb ile kuruluma bile giremiyordum. Samsung müşteri hizmetlerine internet sitesinden yazdığımda hemen geri mesaj yazdılar ankara simge elektronik ssd servisliği yaptığını söylediler verdikleri kodla mng kargo ile yolladım
Servis için faturaya ihtiyaç yok eğer ürünüzün üretim tarihi garanti süresinde ise sıkıntı yaşamıyorsunuz tabi benimki kutuluydu kutusuzlarda süreç farklı mıdır bilmiyorum.
5 iş günü sonra aradılar ürünümün düzeltilemeyeceğini ücretsiz bir şekilde bir üst model olan 990 pro 2 tb kabul edersem
değiştireceklerini söylediler.
Not etmek istiyorum adres için arayan kişiler tekrar tekrar söylememe rağmen adresi yanlış girmeyi başardılar. Bu yüzden adresi teyit için tekrardan arayın.
Neyse elime 2 gün sonra ulaşmayınca tekrardan arayım dedim birinci aradığım kişi ilgisizdi bir kaç gün içinde gelir dedi bu aramadan sonra tekrardan aradım kargonun geldiğini ulaşamayınca şubeye geri döndüğünü söyledi. Evet mahallem yanlış girilmişti.
Tuhaf olarak normalde mesaj atıp arayan kargo şirketi bu sefer Kargo için bana ne mesaj attı ne de arad.ı
özetle ssd garanti sürecinde benzer sorunlarla cebelleşiyorsanız doğrudan samsungla iletişime geçin.
Adres için aradıklarında tekrar tekrar edin daha sonra adres teyiti için arayın
Kargonuz gelmediyse sadece bir kere aramayın birden fazla kişiyi arayın çünkü bazıları yanlış bilgi veriyor.
Eğer ben arayıp kargonun nerede olduğu öğrenmem için tekrar tekrar aramasaydım ssd geri dönecek uğraşıp duracaktım.