Samsung ssd servis süreci

Katılım
18 Şubat 2024
Mesajlar
10
Reaksiyon skoru
5
Samsung ssd garanti süreci hakkında pek bir yazı yok. bende kendi ssd'ımin servis süreci hakkında yazıyım dedim.

Samsung 980 pro 2 tb ssd kaynaklı mavi ekran sorunları yaşadığım oluyordu ama bir gün laptop bir anda kendinden yeniden başlattı ve diğer ssd imdeki kurulu windowsla bilgisayar açıldı. Bilgisayarı kapa aç yaparım düzelir dedim ama ssd bilgisayara takılı olduğu sürece bilgisayar siyah ekranda takılı kalıyor hata düzeltme kısmına geldiğinde kendini resetliyordu bootable usb ile kuruluma bile giremiyordum. Samsung müşteri hizmetlerine internet sitesinden yazdığımda hemen geri mesaj yazdılar ankara simge elektronik ssd servisliği yaptığını söylediler verdikleri kodla mng kargo ile yolladım

Servis için faturaya ihtiyaç yok eğer ürünüzün üretim tarihi garanti süresinde ise sıkıntı yaşamıyorsunuz tabi benimki kutuluydu kutusuzlarda süreç farklı mıdır bilmiyorum.

5 iş günü sonra aradılar ürünümün düzeltilemeyeceğini ücretsiz bir şekilde bir üst model olan 990 pro 2 tb kabul edersem
değiştireceklerini söylediler.

Not etmek istiyorum adres için arayan kişiler tekrar tekrar söylememe rağmen adresi yanlış girmeyi başardılar. Bu yüzden adresi teyit için tekrardan arayın.

Neyse elime 2 gün sonra ulaşmayınca tekrardan arayım dedim birinci aradığım kişi ilgisizdi bir kaç gün içinde gelir dedi bu aramadan sonra tekrardan aradım kargonun geldiğini ulaşamayınca şubeye geri döndüğünü söyledi. Evet mahallem yanlış girilmişti.

Tuhaf olarak normalde mesaj atıp arayan kargo şirketi bu sefer Kargo için bana ne mesaj attı ne de arad.ı

özetle ssd garanti sürecinde benzer sorunlarla cebelleşiyorsanız doğrudan samsungla iletişime geçin.

Adres için aradıklarında tekrar tekrar edin daha sonra adres teyiti için arayın

Kargonuz gelmediyse sadece bir kere aramayın birden fazla kişiyi arayın çünkü bazıları yanlış bilgi veriyor.

Eğer ben arayıp kargonun nerede olduğu öğrenmem için tekrar tekrar aramasaydım ssd geri dönecek uğraşıp duracaktım.
 
990 Pro'yu ücretsiz vermeleri iyi olmuş. Her markada olabileceği gibi istisnai durumlar olabiliyor, markadan dolayı ürünü veya üründen dolayı markayı yerenlerin bakması gerek. Teknik servis süreçleri de genel olarak bu şekilde olacaktır.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,162,333
Mesajlar
10,476,337
Üyeler
184,617
Son üye
akanitro14
Geri
Top