🔥İndirim Sarı Güç Mavi Güç 45₺🔥🔥

Bu ürünlerden memnun kalan var mı? Sarısından aldım anneme beğenmedi.
 
Teşekkürler 6 adet aldım.

Bu ürünlerden memnun kalan var mı? Sarısından aldım anneme beğenmedi.

Asperox marka olmasına özen gösterin, her zaman kullanıyorum ve memnunum.
 
Bu ürünlerden memnun kalan var mı? Sarısından aldım anneme beğenmedi.
Valla bizim temizlikçi ablanın favorisi bu ikili, çok iyi diyor onun yalancısıyız. Direkt çektim o yüzden. Eyv. :giggle:
 
Teşekkür ederim aldım anneme sarı+mavi.
 
çok iyiymiş hakkaten. geçen haftalarda ikisinide 67 tlden aldım anneme a101 den.bu arada sıvı yer siilme deterjanıda süper bu asperoxsun tavsiye ederim.bizim bu tekirdağdaki a101 de yok satıyo bu asperoxlar.bazen bulamıyorum. eskiden mark kullanıyoduk yer silme için sonra bunu keşfettik.
 
Geri
Top