Sağlam raporu verilen kart için değişim yapacaklarını sanmıyorum ama, yine de bugün müşteri temsilcisini arayıp değişim istediğimi "tekrardan" söylerimBizin rahatsız olup olmamız firmanın umrunda değil değişin talebi istedinmi
Mesaj otomatik birleştirildi:
Belki kabul ederler
anlamadım nasıl anlaşılıyor o dediğin şey bilgi verirmisin rica etsemEkran Kartı: ASUS Dual Radeon™ RX 7800 XT OC Edition 16GB
Kartta belirli bir seviyede Coil Whine problemi vardı. Yaklaşık 3 haftadır kartın servisten gelmesini bekliyorum. Bu hafta yetkili servisi aradığımda, ekran kartına sağlam raporu verildiğini söylediler.
Bu durumda ne yapmalıyım? Kartı zararına satıp başka bir karta geçmeli miyim, yoksa bu probleme alışmalı mıyım?..
Yorumlarınızı bekliyorum.
Zaten ekran kartını ilk önce aldığım yere gönderdim, onlar servise yolladılar. Ayrıca hocam bilgisayarı yeni aldım henüz hevesimi bile alamadan kartı servise yolladım. O yüzden kart gelince durumuna tekrardan bakacağım, kulaklık ile rahatsız etmezse kartı kullanırım, bir daha servise göndermem çünkü süreç çok uzuyor.Burası Türkiye iki üç defa servise göndermezseniz değişim filan olmaz. Yinede şansınızı aldığınız yer ile deneyin.
İstedigi kadar göndersin geri gelsin bu Asus dual de kronik ve çoğu kartta bulunurBizin rahatsız olup olmamız firmanın umrunda değil değişin talebi istedinmi
Mesaj otomatik birleştirildi:
Belki kabul ederler
Süreç uzun artı bir daha gönderseniz yollarda kargo ve servis sağlam ekran kartınıda bozup elinize verebilirler ondan kullanın.Zaten ekran kartını ilk önce aldığım yere gönderdim, onlar servise yolladılar. Ayrıca hocam bilgisayarı yeni aldım henüz hevesimi bile alamadan kartı servise yolladım. O yüzden kart gelince durumuna tekrardan bakacağım, kulaklık ile rahatsız etmezse kartı kullanırım, bir daha servise göndermem çünkü süreç çok uzuyor.