Neler Yeni

Sıfır üründe anakart arızası (ne yapmalıyım)

SyleeXin

80+
Katılım
18 Temmuz 2021
Mesajlar
195
Dahası  
Reaksiyon skoru
52
İsim
Görkem Tezer
Herkese merhabalar bundan yaklaşık 20 gün önce (araya bayram girdiği için geç ulaştı elime)gaming genden bir sistem satın aldım geldiğinde ekran kartını takıp çalıştırdım fakat açılmadı tekrardan gaming gen servisine yolladım daha sonra anakartta fiziksel hasar olduğunu asusun servisine yollayacaklarını bildirdiler perşembe günü yolladıklarını söylediler ve 21 iş günü içerisinde sonucu söyleyeceklerini bildirdiler sorum şu ürün sıfır çıkardım ekran kartını taktım ve çalışmadı dediklerine göre ekran kartının pcı yuvasının yanlarında deformeler varmış kaç defa ekran kartı taktım başıma böyle bir şey gelmedi benim değişim hakkım yok mu garanti dışı kalabileceğinide söylediler aynı zamanda asus karar veriyormuş buna asus ücrette talep edebilirmiş tam belli değilmiş vs. Vs. Kısacası şuan asus servisinde anakart (ben direkt bilgisayarı gaming gene gönderdim sorunu tespit etsinler diye) aklıma takılan şeylerden birisi diğer parçalarım güvenle muhafaza ediliyo mudur ikincisi sizce değişim hakkım yok mu anakart için ne yapmalıyım ?
(Ek olarak tamir süresi kaç gün sürer sizce 21 iş günü demişler max)
 

kaan0513

80+ Bronze
Katılım
4 Mayıs 2023
Mesajlar
668
Dahası  
Reaksiyon skoru
188
İsim
Kağan UĞURLU
Herkese merhabalar bundan yaklaşık 20 gün önce (araya bayram girdiği için geç ulaştı elime)gaming genden bir sistem satın aldım geldiğinde ekran kartını takıp çalıştırdım fakat açılmadı tekrardan gaming gen servisine yolladım daha sonra anakartta fiziksel hasar olduğunu asusun servisine yollayacaklarını bildirdiler perşembe günü yolladıklarını söylediler ve 21 iş günü içerisinde sonucu söyleyeceklerini bildirdiler sorum şu ürün sıfır çıkardım ekran kartını taktım ve çalışmadı dediklerine göre ekran kartının pcı yuvasının yanlarında deformeler varmış kaç defa ekran kartı taktım başıma böyle bir şey gelmedi benim değişim hakkım yok mu garanti dışı kalabileceğinide söylediler aynı zamanda asus karar veriyormuş buna asus ücrette talep edebilirmiş tam belli değilmiş vs. Vs. Kısacası şuan asus servisinde anakart (ben direkt bilgisayarı gaming gene gönderdim sorunu tespit etsinler diye) aklıma takılan şeylerden birisi diğer parçalarım güvenle muhafaza ediliyo mudur ikincisi sizce değişim hakkım yok mu anakart için ne yapmalıyım ?
(Ek olarak tamir süresi kaç gün sürer sizce 21 iş günü demişler max)
Üzülerek söyleyeceğim servis pointe anakart göndermekten korkuyorum. Sağlık sebebi ile aldığım anakart montajını 2 haftalık değişim süresini kaçırdığım için servise yolladım wifi çekim gücü düşüklüğü ve istenen ssd okuma hızını vermemesi yüzünden. Adamlar ilkinde sıkıntı yok diyip yolladılar, ikincide işlemci soketinde hasar oluşturup kullanıcı hatası dediler, 3.de tekrar yollayın bakalım dedikten sonra 20 gün sonunda dalga geçer gibi kullanıcı hatası diyip 1,5k ücret talep ettiler. Hakem heyeti kararı ile 6 ay sonunda anakart ücret iademi aldım. Görüp görülebilecek en rezil servis süreciydi. Umarım sizin başınızada aynı şey gelmez. Bir de asus çağrı merkezi elemanlarına güvenmeyin kuşkucu olun her adımınızı yazılı olarak atınki ileride bir sorunla karşılaştığınızda kanıtlayabilin. Bir de servis yerine aslında satın aldığınız yer direk değişim yapması gerekir. Sizin satın alım tarihiniz değil elinize geçen süre neyse o zaman 14 günlük iade ya da değişim süreci başlar.
 

SyleeXin

80+
Katılım
18 Temmuz 2021
Mesajlar
195
Dahası  
Reaksiyon skoru
52
İsim
Görkem Tezer
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Ne demeliyim peki bugun 14.gün saat 12den sonra 15.gün olucak
Mesaj otomatik birleştirildi:

Üzülerek söyleyeceğim servis pointe anakart göndermekten korkuyorum. Sağlık sebebi ile aldığım anakart montajını 2 haftalık değişim süresini kaçırdığım için servise yolladım wifi çekim gücü düşüklüğü ve istenen ssd okuma hızını vermemesi yüzünden. Adamlar ilkinde sıkıntı yok diyip yolladılar, ikincide işlemci soketinde hasar oluşturup kullanıcı hatası dediler, 3.de tekrar yollayın bakalım dedikten sonra 20 gün sonunda dalga geçer gibi kullanıcı hatası diyip 1,5k ücret talep ettiler. Hakem heyeti kararı ile 6 ay sonunda anakart ücret iademi aldım. Görüp görülebilecek en rezil servis süreciydi. Umarım sizin başınızada aynı şey gelmez. Bir de asus çağrı merkezi elemanlarına güvenmeyin kuşkucu olun her adımınızı yazılı olarak atınki ileride bir sorunla karşılaştığınızda kanıtlayabilin. Bir de servis yerine aslında satın aldığınız yer direk değişim yapması gerekir. Sizin satın alım tarihiniz değil elinize geçen süre neyse o zaman 14 günlük iade ya da değişim süreci başlar.
Şuan anakartım serviste buna rağmen iade talep edebilir miyim
 

burakdiA

80+
Katılım
12 Kasım 2022
Mesajlar
194
Aynı şekilde ben de hazır sistem aldığımda anakarttaki işlemci yuvasında pin eğikliği ile geldi. Aracı kurumdan servise giderken bir rapor oluşturulur. Mağduriyet yaşamamak için en önemli yollardan biri bu kısımdır. Gerçekten kullanıcı hatası bir durum yoksa ve şansınız da varsa bu raporu oluşturan çalışan arkadaşlar gayet kullanıcı hatası bir durum gözükmediğini belirterek servise aktarıyorlar. Bendeki problem belki kullanıcı hatası da olabilirdi ama tam bir saat nasıl bir rapor oluşturalım nasıl kullanıcı hatasına takılmaz vs. diye raporu oluşturmuştu sağolsun.
 

SyleeXin

80+
Katılım
18 Temmuz 2021
Mesajlar
195
Dahası  
Reaksiyon skoru
52
İsim
Görkem Tezer
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Aynı şekilde ben de hazır sistem aldığımda anakarttaki işlemci yuvasında pin eğikliği ile geldi. Aracı kurumdan servise giderken bir rapor oluşturulur. Mağduriyet yaşamamak için en önemli yollardan biri bu kısımdır. Gerçekten kullanıcı hatası bir durum yoksa ve şansınız da varsa bu raporu oluşturan çalışan arkadaşlar gayet kullanıcı hatası bir durum gözükmediğini belirterek servise aktarıyorlar. Bendeki problem belki kullanıcı hatası da olabilirdi ama tam bir saat nasıl bir rapor oluşturalım nasıl kullanıcı hatasına takılmaz vs. diye raporu oluşturmuştu sağolsun.
Peki ne kadar sürdü yeni kartın gelmesi
 

burakdiA

80+
Katılım
12 Kasım 2022
Mesajlar
194

kaan0513

80+ Bronze
Katılım
4 Mayıs 2023
Mesajlar
668
Dahası  
Reaksiyon skoru
188
İsim
Kağan UĞURLU
Ne demeliyim peki bugun 14.gün saat 12den sonra 15.gün olucak
Mesaj otomatik birleştirildi:


Şuan anakartım serviste buna rağmen iade talep edebilir miyim
Et tabii ki
 
Top Bottom